Skull and Bones przetestuje Wasze komputery; oto wymagania sprzętowe i funkcje online
Poznaliśmy wymagania sprzętowe pecetowej wersji Skull and Bones, jak również detale dotyczące dodatkowych opcji na PC.
Studio Ubisoft ujawniło wymagania sprzętowe gry Skull and Bones, jak również poinformowało o funkcjach sieciowych oraz atrybutach wersji pecetowej. Omówiono m.in. role anti-cheata.
Skull and Bones – wymagania sprzętowe na PC
Udostępnione wymagania są szczegółowe i obejmują różne rozdzielczości oraz ustawienia.
1080p, ustawienia niskie, 30 fps-ów
- Procesor: Intel Core i7-4790 lub AMD Ryzen 5 1600
- Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 760 lub AMD Radeon HD 7950
- Pamięć RAM: 8 GB
- Miejsce na dysku: 65 GB SSD
- System operacyjny: 64-bitowy Windows 10
1080p, ustawienia wysokie, 60 fps-ów
- Procesor: Intel Core i7-8700K lub AMD Ryzen 5 3600
- Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 2070 8 GB lub AMD Radeon RX 5700 XT 8 GB
- Pamięć RAM: 16 GB
- Miejsce na dysku: 65 GB SSD
- System operacyjny: 64-bitowy Windows 10 / 11
1440p, ustawienia wysokie, 60 fps-ów
- Procesor: Intel Core i7-9700K lub AMD Ryzen 5 5600X
- Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 3070 8 GB lub AMD Radeon RX 6800 16 GB
- Pamięć RAM: 16 GB
- Miejsce na dysku: 65 GB SSD
- System operacyjny: 64-bitowy Windows 10 / 11
4K, ustawienia ultra, 60 fps-ów
Poniższe wymagania są przeznaczone dla gry działającej w trybach DLSS Balanced lub FSR Balanced.
- Procesor: Intel Core i5-11600K lub AMD Ryzen 5 5600X
- Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 3080 10 GB lub AMD Radeon RX 6800 XT 16 GB
- Pamięć RAM: 16 GB
- Miejsce na dysku: 65 GB SSD
- System operacyjny: 64-bitowy Windows 10 / 11
Atrakcje pecetowej wersji Skull and Bones
Gracze pecetowi mogą liczyć na wiele funkcji przygotowanych specjalnie z myślą o ich wersji gry.
- Brak limitu klatek na sekundę.
- Wsparcie dla zabawy ma wielu monitorach lub ekranach ultrapanoramicznych.
- Wbudowany benchmark.
- Funkcje HDR, SOR i kalibracji obrazu.
- Możliwość ustawiania FOV (Field of View, czyli pola widzenia).
- Wsparcie dla DLSS/FSR.
- Obsługa ray tracingu.
- Rozbudowane opcje konfiguracji sterowania.
Funkcje sieciowe
Dowiedzieliśmy się także trochę o funkcjach sieciowych gry.
- Matchmaking – pozwalający na zabawę z graczami o podobnym poziomie, ustawianie preferencji dla PvP lub PvE, jak również na rozgrywki w grupie z przyjaciółmi.
- Możliwość zgłaszania toksycznych zachowań ze strony innych graczy.
- Opcja dodawania graczy do czarnej listy, co zablokuje im możliwość grania i komunikacji z nami.
- Dedykowane serwery, którym towarzyszyć będą dodatkowe serwery w chmurze, na wypadek gdyby liczba graczy okazała się zbyt duża. Dedykowane serwery znajdą się na każdym kontynencie.
- System anty-cheaterski wykorzystujący technologie BattleEye i VMProtect.
Materiał wideo z targów gamescom 2022
Warto na koniec wspomnieć, że serwis IGN opublikował obszerny materiał wideo ze Skull and Bones, przygotowany z okazji targów gamescom 2022. Filmik koncentruje się na zaprezentowaniu eksploracji w grze. Można się z niego dowiedzieć, że autorzy w realistyczny sposób podeszli do tematyki żeglugi – na zachowanie statku na morzu wpływać mają takie elementy, jak wyporność jednostki, waga składowanych na niej przedmiotów czy symulacja wiatru.
Przypomnijmy, że Skull and Bones zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series X/S i PlayStation 5. Gra dostępna będzie również w streamingowych usługach Google Stadia i Amazon Luna. Premiera nastąpi 8 listopada tego roku.