Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 maja 2024, 13:37

autor: Adrian Werner

Ubisoft zapowiada nowy sezon Skull and Bones. Firma dziękuje graczom, mówiąc o „niesamowitym zaangażowaniu”

Nadchodzi drugi sezon Skull and Bones. Autorzy ujawnili, czego możemy się po nim spodziewać. W planach jest m.in. ulepszanie statków oraz nowy boss.

Źródło fot. Ubisoft
i

Mamy dobre wieści dla fanów Skull and Bones, które być może zaintrygują również osoby, które odbiły się od pirackiej produkcji Ubisoftu. Firma zapowiedziała bowiem drugi sezon rozwoju gry. Zaoferuje on m.in.

  1. nowego bossa,
  2. nowy typ potwora morskiego,
  3. nowy statek oraz dodatkowe rodzaje broni, zbroi i mebli,
  4. mechanikę ulepszania statków,
  5. system zarządzania flotą, pozwalający na przypisywanie statków do manufaktur w celu automatycznego zbierania wirtualnej waluty znanej jako piastry;
  6. mechanikę dzierżawy sterów, która pozwoli nam nabyć wybraną manufakturę,
  7. nowe tryby rozgrywki, zarówno dla zabawy solo, jak i PvE,
  8. poprawa balansu kosztów manufaktur.

Drugi sezon ma ruszyć w czerwcu. Wraz z jego początkiem wyzerowane zostaną postępy w odblokowywaniu nagród sezonowych, ale osoby, które zdążą dotrzeć do rangi Diamentowej otrzymają w prezencie specjalny zestaw przedmiotów kosmetycznych.

Twórcy podziękowali graczom za, jak to określają, „niesamowite zaangażowanie” w Skull and Bones – nie tylko poprzez rozgrywkę, ale także za „ogromny odzew” w mediach społecznościowych i na streamach. Dzięki ich sugestiom twórcy wprowadzili do gry wiele ulepszeń – m.in. zmniejszono częstotliwość spawnowania się kierowanych przez AI korsarzy, poprawiono balans potyczek PvP oraz ulepszono wiele aspektów wirtualnej ekonomii.

Skull and Bones ukazało się 16 lutego tego roku na PC oraz konsole PlayStation 5, Xbox Series S i Xbox Series X. Obecnie w sklepie Ubisoft Store trwa promocja, w ramach które cenę wydania pecetowego obniżono o 50%, dzięki można je kupić za 124,99 zł.

  1. Skull and Bones w Ubisoft Store

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej