Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 czerwca 2022, 12:39

autor: Adrian Werner

Skull and Bones może odpuścić niektóre platformy, nowy rating zaskakuje

Informacje z brazylijskiej agencji przyznającej kategorie wiekowe sugerują, że firma Ubisoft skasowała wersje Skull and Bones przeznaczone na PlayStation 4 i Xboksa One.

Wiele wskazuje na to, że skasowano wersje gry Skull and Bones przeznaczone na konsole poprzedniej generacji, czyli PlayStation 4 i Xboksa One.

  1. Źródłem tych informacji jest brazylijska agencja, przyznająca kategorie wiekowe grom.
  2. W jej bazie danych Skull and Bones posiada ratingi dla wersji na PlayStation 5, Xboksa Series X/S, PC oraz Google Stadia.
  3. Kategorię wiekową przyznano 14 czerwca tego roku. Sugeruje to, że premiera jest już blisko.
Skull and Bones może odpuścić niektóre platformy, nowy rating zaskakuje - ilustracja #1
Screen z bazy danych brazylijskiej agencji ratingowej. Źródło: TwistedVoxel.

Przypomnijmy. że Skull and Bones zapowiedziano w 2017 roku. Wtedy wśród wymienionych przez wydawcę wersji sprzętowych były tylko pecety oraz konsole PS4 i XONE, a premierę planowano na jesień 2018 r.

Cykl produkcyjny gry okazał się wyjątkowo wyboisty. Projekt był ciągle opóźniany, a jego produkcja kilkukrotnie restartowana. W ciągu długich lat prac doszło także do sporych przetasowań w zespole deweloperskim.

Pomimo tych wszystkich problemów obecnie coraz więcej wskazuje na to, że produkcja Skull and Bones wreszcie zmierza ku końcowi. W maju gra została oceniona przez koreańską agencję ratingową. Fakt, że projekt zaczął otrzymywać kategorie wiekowe od różnych organizacji mocno sugeruje, że prace są na ukończeniu.

W kwietniu do sieci wyciekł obszerny gameplay, ale niestety firma Ubisoft zadbała o to, aby znikły wszystkie mirrory tego materiału.

  1. Ubisoft – oficjalna strona
  2. Skull & Bones – oficjalna strona

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej