Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 lutego 2024, 12:00

autor: Maciej Gaffke

Wystartowała otwarta beta Skull and Bones. Ubisoft już ma plan na cztery sezony

Ubisoft uruchomił otwarte beta testy gry Skull and Bones i przybliżył swoje plany na rozwój po premierze. W pięciominutowym materiale deweloperzy omówili krótko tzw. endgame oraz zawartość, która trafi do gry w ciągu roku od debiutu.

Źródło fot. Ubisoft.
i

Aktualizacja

O godzinie 3:00 w nocy 8 lutego wystartowała otwarta beta gry Skull and Bones. Testy odbywają się na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Potrwają do 12 lutego do godziny 00:01. Możecie do nich dołączyć chociażby z poziomu oficjalnej strony gry. Na Twitchu transmisje z gry obserwuje aktualnie ok. 29 tys. osób.

Jeśli gra przypadnie Wam do gustu, możecie dokonać jej zakupu w kilku wersjach – najtańsza kosztuje 249,90 zł.

Oryginalna wiadomość

Po wielu przesunięciach premiery, za miesiąc w końcu wypłyniemy na szerokie wody w Skull and Bones. Ubisoft podkręcił atmosferę przed debiutem swojej długo opracowywanej produkcji, prezentując nam dzisiaj obszerny materiał dotyczący jej dalszego rozwoju.

Jednocześnie francuska firma ogłosiła, że w dniach od 8 do 11 lutego na PC, PS5 i XSX/S odbędą się otwarte beta-testy gry. W ich ramach zostanie udostępniona polska wersja językowa, a wstępnego pobrania produkcji można dokonać od 6 lutego od godz. 10:00 polskiego czasu. Poniżej możecie zerknąć na wymagania sprzętowe wersji beta na PC.

Źródło: Ubisoft.
Źródło: Ubisoft.

Skull and Bones: endgame i zawartość popremierowa

W ponad pięciominutowym materiale deweloperzy przybliżyli „darmową endgame’ową zawartość”, a także podali plany rozwoju gry po premierze.

Z powyższego filmu dowiedzieliśmy się, że w ciągu 12 miesięcy od debiutu Skull and Bones czekają nas cztery sezony – nazwane: Raging Tides, Chorus of Havoc, Into the Dragon’s Wake, Shadows of the Deep – z potężnymi pirackimi lordami do pokonania. Jednocześnie będziemy budować swoją legendę na wypełnionych rozbójnikami wodach.

„Mapa drogowa” Skull and Bones.Ubisoft.

Tzw. endgame, czyli zawartość skrojona pod graczy, którzy ukończą główny wątek opowieści, da nam z kolei możliwość stworzenia naszego pirackiego imperium. Tutaj nie będziemy już pracowali dla słynnych kapitanów – zamiast tego staniemy się ich rywalami.

Nie zabrakło też detali związanych z zabawą w wariancie PvP. Twórcy przygotowali tryby Helm Wagers, w którym można będzie pomnożyć lub stracić swoje kosztowności, oraz Cutthroat Cargo, w którym przyjdzie nam szukać ukrytych skarbów na podstawie map.

Dodajmy, że w każdym sezonie znajdą się także ograniczone czasowo eventy z nagrodami. Wyniki osiągane w tych wszystkich aktywnościach będą miały wpływ na naszą pozycję w rankingu „kingpinów”.

Przypomnijmy na koniec, że Skull and Bones ukaże się 16 lutego na PC, PlayStation 5 oraz Xboksy Series X/S.

  1. Skull and Bones – oficjalna strona gry
  2. Skull and Bones może być piękną katastrofą. Nie musi, ale może

Maciej Gaffke

Maciej Gaffke

W GRYOnline.pl zajmuje się głównie newsowaniem. Ukończył filologię polską (I stopień) oraz krajoznawstwo i turystykę historyczną (II stopień) na Uniwersytecie Gdańskim, co wiążę się z jego innymi, „pozagrowymi” zainteresowaniami – historią, książkami, podróżami. Jeśli zaś chodzi o same gry wideo – kiedyś wielbiciel FPS-ów, teraz nawrócony na przygodowe gry akcji. Poza tym interesuje się też bijatykami (szczególnie Mortal Kombat), RPG-ami oraz wszystkimi tytułami nastawionymi na pojedynczego gracza. Od czasu do czasu lubi również pograć w tenisa, siatkówkę czy piłkę nożną. Dumny mieszkaniec Pomorza i Pucka.

więcej