Wystartowała otwarta beta Skull and Bones. Ubisoft już ma plan na cztery sezony
Ubisoft uruchomił otwarte beta testy gry Skull and Bones i przybliżył swoje plany na rozwój po premierze. W pięciominutowym materiale deweloperzy omówili krótko tzw. endgame oraz zawartość, która trafi do gry w ciągu roku od debiutu.
Aktualizacja
O godzinie 3:00 w nocy 8 lutego wystartowała otwarta beta gry Skull and Bones. Testy odbywają się na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Potrwają do 12 lutego do godziny 00:01. Możecie do nich dołączyć chociażby z poziomu oficjalnej strony gry. Na Twitchu transmisje z gry obserwuje aktualnie ok. 29 tys. osób.
Jeśli gra przypadnie Wam do gustu, możecie dokonać jej zakupu w kilku wersjach – najtańsza kosztuje 249,90 zł.
Oryginalna wiadomość
Po wielu przesunięciach premiery, za miesiąc w końcu wypłyniemy na szerokie wody w Skull and Bones. Ubisoft podkręcił atmosferę przed debiutem swojej długo opracowywanej produkcji, prezentując nam dzisiaj obszerny materiał dotyczący jej dalszego rozwoju.
Jednocześnie francuska firma ogłosiła, że w dniach od 8 do 11 lutego na PC, PS5 i XSX/S odbędą się otwarte beta-testy gry. W ich ramach zostanie udostępniona polska wersja językowa, a wstępnego pobrania produkcji można dokonać od 6 lutego od godz. 10:00 polskiego czasu. Poniżej możecie zerknąć na wymagania sprzętowe wersji beta na PC.
Skull and Bones: endgame i zawartość popremierowa
W ponad pięciominutowym materiale deweloperzy przybliżyli „darmową endgame’ową zawartość”, a także podali plany rozwoju gry po premierze.
Z powyższego filmu dowiedzieliśmy się, że w ciągu 12 miesięcy od debiutu Skull and Bones czekają nas cztery sezony – nazwane: Raging Tides, Chorus of Havoc, Into the Dragon’s Wake, Shadows of the Deep – z potężnymi pirackimi lordami do pokonania. Jednocześnie będziemy budować swoją legendę na wypełnionych rozbójnikami wodach.
Tzw. endgame, czyli zawartość skrojona pod graczy, którzy ukończą główny wątek opowieści, da nam z kolei możliwość stworzenia naszego pirackiego imperium. Tutaj nie będziemy już pracowali dla słynnych kapitanów – zamiast tego staniemy się ich rywalami.
Nie zabrakło też detali związanych z zabawą w wariancie PvP. Twórcy przygotowali tryby Helm Wagers, w którym można będzie pomnożyć lub stracić swoje kosztowności, oraz Cutthroat Cargo, w którym przyjdzie nam szukać ukrytych skarbów na podstawie map.
Dodajmy, że w każdym sezonie znajdą się także ograniczone czasowo eventy z nagrodami. Wyniki osiągane w tych wszystkich aktywnościach będą miały wpływ na naszą pozycję w rankingu „kingpinów”.
Przypomnijmy na koniec, że Skull and Bones ukaże się 16 lutego na PC, PlayStation 5 oraz Xboksy Series X/S.
- Skull and Bones – oficjalna strona gry
- Skull and Bones może być piękną katastrofą. Nie musi, ale może