Rick i Morty reklamują God of War Ragnarok; fani zachwyceni
Premiera długo wyczekiwanej gry God of War: Ragnarok zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji Sony sięga po coraz to ciekawsze formy promocji swojego ekskluzywnego tytułu.
Co łączy God of War: Ragnarok z postaciami Ricka i Morty’ego? Na pierwszy rzut oka niewiele. Jednakże dzięki współpracy Sony Interactive Entertainment z Adult Swim, te dwie produkcje stały się jednością. Japońska korporacja postanowiła wykorzystać kultową animację autorstwa Dana Harmona i Justina Roilanda do promocji swojego zbliżającego się dzieła na konsole PlayStation.
Na oficjalnym kanale Adult Swim na YouTube pojawił się blisko 50-sekundowy materiał wideo, w którym Rick i Morty w swoim stylu przypominają o premierze nadchodzącej odsłony przygód Kratosa i jego syna Atreusa.
W spocie reklamowym widzimy, jak Rick goli głowę i maluje twarz w charakterystyczny sposób, następnie porównuje Morty'ego do Atreusa, daje mu do ręki łuk i wyrusza z kompanem na kolejną epicką przygodę. Finalnie obaj bohaterowie trafiają do świata God of War, gdzie Sanchez znajduje Lewiatana – potężny topór, który mieliśmy okazję bardzo dobrze poznać za sprawą pierwszych przygód Kratosa i Atreusa w nordyckim świecie. Co jeszcze wydarzyło się na filmiku? Przekonajcie się sami. Sądząc po opiniach społeczności (kilka z nich możecie przeczytać poniżej), zdecydowanie warto poświęcić tych 50 sekund na seans.
To jest doskonały marketing! I nie wiem na co bardziej czekam, na więcej God of War, czy na więcej Ricka and Morty’ego – Lion El Aton.
Potrzebujemy tego jako odcinka – Wallace Ferreira.
Uwielbiam to, mój ulubiony serial łączy się z moją ukochaną serią gier – lyrical.
Warto również dodać, że to nie pierwsza tego typu współpraca pomiędzy Sony i Adult Swim. Pod koniec 2020 roku Rick i Morty zachęcali bowiem społeczność do zakupu konsol PlayStation 5.
Na koniec przypomnijmy, że God of War: Ragnarok zmierza na konsole PlayStation 4 i PlayStation 5. Produkcja zadebiutuje 9 listopada tego roku.
Co sądzicie o takiej formie reklamy? Dajcie znać w komentarzach.