Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 grudnia 2019, 21:33

RE 2 - nowe demo bez limitu czasu i easter egg z Resident Evil 3

Survival horror Resident Evil 2 doczekał się nowego dema, w którym rozgrywka nie jest limitowana czasowa. Co uważniejsi gracze mogą w nim natrafić na kultowego bohatera z trzeciej części.

Nowe demo pozwala zwiedzać komisariat z miasta Raccoon bez limitu czasowego. - RE 2 - nowe demo bez limitu czasu i easter egg z Resident Evil 3 - wiadomość - 2019-12-13
Nowe demo pozwala zwiedzać komisariat z miasta Raccoon bez limitu czasowego.

Firma Capcom udostępniła dziś nową wersję demonstracyjną gry Resident Evil 2. Edycja zatytułowana R.P.D. pozbawiona jest limitu czasowego, dlatego po komisariacie w Raccoon City biegać możemy (niemal) do woli. Wcześniejsza wersja pozwala jednorazowo spędzić w nim tylko 30 minut. Demo jest dostępne na Steamie, PS Storze oraz w Microsoft Store.

Co ciekawe, pewien uważny gracz dotarł do bardzo ciekawego easter egga. W zamieszczonym przez niego materiale usłyszeć możemy w tle głos wołający „Staaaaars”. To nawiązanie do antybohatera Nemesisa, który był utrapieniem protagonistki (oraz graczy) w trzeciej odsłonie serii. Ten sam użytkownik potwierdził, że odgłos nie pojawia się w pełnej wersji.

Nie trudno się domyślić, że w ten sposób Capcom przypomina o odnowionej wersji Resident Evil 3, która niedawno została zapowiedziana. Podobnie jak w przypadku Resident Evil 2, ta odsłona również doczeka się nowej oprawy graficznej. Gra zadebiutuje 3 kwietnia 2020 roku na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

  1. Recenzja gry Resident Evil 2 – więcej niż remake
  2. Resident Evil 2 - poradnik do gry
  3. Resident Evil 2 - oficjalna strona internetowa

Krzysztof Kałuziński

Krzysztof Kałuziński

W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.

więcej