Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 lutego 2022, 17:10

autor: Michał Zegar

Nawet do 100 osób na serwerach Project Zomboid dzięki nowej aktualizacji

Twórcy gry Project Zomboid ogłosili, że patch 41.66 jest już stabilny. Powiększa on limit graczy na serwerach do 100 osób. Deweloperzy zalecają jednak ostrożne obchodzenie się z tą opcją.

W SKRÓCIE:
  1. Patch 41.66 do Project Zomboid jest już stabilny.
  2. Podnosi on górny limit graczy na serwerach z 32 do 100.
  3. Twórcy zaznaczają, że jest to opcja eksperymentalna i może powodować problemy z grą.

W grudniu pisaliśmy o grze Project Zomboid, której popularność na Steamie nagle eksplodowała po ośmiu latach od premiery we wczesnym dostępie. Deweloperzy z The Indie Stone postanowili kuć żelazo, póki gorące, i zapowiedzieli m.in. dodanie do gry NPC-ów w niedalekiej przyszłości.

Żywsze serwery

Wczoraj ogłoszono, że wersja gry oznaczona numerem 41.66 jest już stabilna. Pełną listę zmian możecie obejrzeć pod tym linkiem. Jednak chyba najważniejszą z nich jest:

Zwiększenie maksymalnej eksperymentalnej liczby graczy do 100. Domyślnie ta wciąż wynosi 32. Liczba grających przekraczająca 32 może zaowocować pogorszonym strumieniowaniem map bądź desynchronizacją.

Warto wymienić także te nowalijki:

  1. Dodano również opcjonalną kolejkę do serwera. Osoby łączące się z pełnym serwerem zostaną w niej umieszczone. Gdy zwolni się miejsce, automatycznie do niego dołączą.
  2. Usprawniono system anti-cheat.
  3. Zaimplementowano opcję automatycznego tworzenia kopii zapasowych serwera.
  4. Naprawiono picie wody bezpośrednio z rzeki lub kałuży, które nie powodowało choroby u postaci.

Dorzucono także narzędzie w panelu administracyjnym do tworzenia niestandardowych schronów i bezpiecznych stref.

  1. Project Zomboid – strona oficjalna
  2. Project Zomboid – demo