autor: Anna Karpińska
Powstanie gra na bazie Fall From Heaven, słynnych modyfikacji Civilization IV
Derek Paxton – szef ekipy odpowiedzialnej za tworzenie modyfikacji do gry Sid Meier's Civilization IV zatytułowanych Fall From Heaven i Fall From Heaven II, poinformował na jednym z forów internetowych, że powstanie samodzielna gra bazująca na tych słynnych modach.
Derek Paxton – szef ekipy odpowiedzialnej za tworzenie modyfikacji do gry Sid Meier's Civilization IV zatytułowanych Fall From Heaven i Fall From Heaven II, poinformował na jednym z forów internetowych, że powstanie samodzielna gra bazująca na tych słynnych modach.
Nowa gra będzie mroczną strategią, osadzoną w uniwersum Dungeons & Dragons. Autorzy zapowiedzieli, że gra nie będzie kopiować świata D&D w proporcji jeden do jednego. Celem twórców jest bowiem stworzenie uniwersum z własnymi elementami i detalami, które będą ten świat wzbogacać.
Wydanie oddzielnej gry z cyklu stało się możliwe przede wszystkim dzięki olbrzymiej popularności obu modów Fall From Heaven. Dość powiedzieć, że studio Firaxis poprosiło o stworzenie na potrzeby Sid Meier's Civilization IV: Beyond the Sword kampanii, która byłaby prequelem do Fall of Heaven.
Nie wiemy kiedy poznamy przybliżoną datę premiery nowego, samodzielnego tytułu z serii. Nie znamy też żadnych szczegółów związanych z zawartością gry i tym, na jakiej technologii i rozwiązaniach będzie bazować. Aczkolwiek bardzo prawdopodobne jest użycie silnika z Civilization IV.
Wszystkim zainteresowanym tematem modów z serii Fall From Heaven polecamy zwiastun Fall From Heaven II oraz lekturę artykułu Najciekawsze modyfikacje, w którym pisaliśmy o projekcie.