Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 grudnia 2024, 12:25

autor: Adrian Werner

Polscy twórcy Silent Hill 2 rozpoczęli prace nad kolejnym projektem. To gra odrębna od zapowiedzianego Cronos: The New Dawn

Studio Bloober Team nie rezygnuje z zamysłu tworzenia dwóch gier jednocześnie. Po wydaniu Silent Hill 2 zespół oficjalnie zapowiedział intrygujące Cronos: The New Dawn i ogłosił, że rozpoczął prace nad drugim projektem.

Źródło fot. Konami
i

Deweloperzy z polskiego studia Bloober Team nie mogą narzekać na brak zajęć. Zespół odpowiedzialny za remake Silent Hill 2 rozpoczął już bowiem prace nad kolejnym projektem.

  1. O następnej grze zespołu wiadomo jedynie tyle, że znajduje się obecnie w fazie preprodukcji.
  2. To odrębny projekt niż zapowiedziane niedawno Cronos: The New Dawn. Nie wiadomo za to, czy jest jakoś powiązany z Project R, który Bloober Team tworzy wspólnie z firmą Skybound Entertainment.
  3. Jako, że ten nowy projekt jest na bardzo wczesnym etapie prac, to nie potrzebuje ekipy zajmującej się sferą audio. Ludzie odpowiedzialny za ten aspekt Silent Hill 2 Remake zostali więc przeniesieni do zespołu pracującego nad Cronos: The New Dawn.

Wszystko to ujawnił Wojciech Piejko, czyli reżyser Cronos: The New Dawn, w wywiadzie dla serwisu Mp1st. Stwierdził w nim również, że oprawa audio jest niezwykle ważna dla gier w klimacie horroru, dlatego jego produkcja mocno skorzysta na przejściu do jej zespołu ludzi odpowiedzialnych za dźwięk w SH2 Remake.

Silent Hill 2 Remake ukazał się w październiku tego roku na PC i konsoli PlayStation 5. Następny projekt zespołu, czyli Cronos: The New Dawn, zmierza z kolei na pecety oraz konsole Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. Jego premiera odbędzie się w 2025 roku.

  1. Recenzja gry Silent Hill 2
  2. Silent Hill 2 Remake – poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej