Pierwsze informacje o trybach multiplayer w Ghostbusters
Jakiś czas temu dowiedzieliśmy się o znajdującej się w produkcji grze Ghostbusters, będącej kontynuacją przygód dzielnych pogromców duchów, znanych dotychczas z bardzo udanych dwóch filmów kinowych.
Jakiś czas temu dowiedzieliśmy się o znajdującej się w produkcji grze Ghostbusters, będącej kontynuacją przygód dzielnych pogromców duchów, znanych dotychczas z bardzo udanych dwóch filmów kinowych.
Dzisiaj, dzięki serwisowi Games Radar, możemy zapoznać się z pierwszymi informacjami dotyczącymi trybów rozgrywki wieloosobowej zaimplementowanych w grze. Zanim jednak to nastąpi należy przypomnieć, że Ghostbusters powstaje w dwóch, znacząco różniących się wersjach. Pierwszą z nich, na konsole Xbox 360, PS3 i komputery osobiste przygotowuje studio Terminal Reality, drugą zaś, przeznaczoną dla segmentu tak zwanych casuali, ekipa Red Fly Studio. W tym przypadku platformami docelowymi są konsole PS2, Wii i NDS.
I właśnie o trybach przeznaczonych dla „niedzielnych” graczy dowiadujemy się w pierwszej kolejności. W Ghost vs Busters, będącym właściwie odpowiednikiem klasycznego drużynowego deathmatchu, naprzeciw siebie staną ubrani w kombinezony khaki i wyposażeni w broń wysyłającą wiązki elektronowe pogromcy oraz potrafiące znikać duchy. Drugim trybem będzie konkurencja, kto w określonym czasie złapie jak najwięcej duchów. W tym przypadku najprawdopodobniej wszyscy grający będą pogromcami duchów.
Gra być może będzie oferowała również możliwość kooperacji, jednakże nie ujawniono jeszcze żadnych konkretnych szczegółów. Według 28 numeru brytyjskiej wersji magazynu Official Xbox 360 Magazine, wciąż znajduje się ona w fazie projektowej.