autor: Aleksander Kaczmarek
Optymizm wydawcy Fallout: New Vegas
Najnowszą grę studia Obsidian Entertainment osadzoną w postapokaliptycznym uniwersum Fallout od blisko dwóch miesięcy zamawiać można w przedsprzedaży. Sarah Seaby z europejskiego oddziału firmy Bethesda Softworks przekonuje, że zainteresowanie graczy tytułem jest większe niż przed premierą Fallout 3.
Najnowszą grę studia Obsidian Entertainment osadzoną w postapokaliptycznym uniwersum Fallout od blisko dwóch miesięcy zamawiać można w przedsprzedaży. Sarah Seaby z europejskiego oddziału firmy Bethesda Softworks przekonuje, że zainteresowanie graczy tytułem jest większe niż przed premierą Fallout 3.
Przedsprzedaż Fallout: New Vegas ruszyła 10 czerwca. Wydawca gry porozumiał się ze sprzedawcami - Direct2Drive, GameStop, Amazon, Steam, Walmart i Best Buy w sprawie akcji promocyjnej. W zależności od miejsca złożenia zamówienia, graczom zaoferowano pakiety zawierające dodatkowe wyposażenie: The Classic, Tribal, Caravan i Mercenary.
Promocja przyniosła dobry skutek. Co prawda Bethesda Softworks nie upubliczniła dotąd wyników przedsprzedaży nowej gry, ale według serwisu videogamer są one lepsze niż odnotowane w analogicznym okresie poprzedzającym premierę Fallout 3.
Wczoraj na firmowym blogu wydawcy pojawiła się informacja o kolejnym bonusie, tym razem dla klientów amerykańskiej sieci Kmart. Osoby, które złożą zamówienie na Fallout: New Vegas i zadatkują 5 dolarów otrzymają limitowany zestaw czterech podkładek rodem z lokali obecnych w grze. Dodatkowo w dniu premiery sieć nagrodzi przedsprzedażowych klientów bonami o wartości 15 dolarów, które można będzie wydać na gry.
Przypomnijmy, że premiera Fallout: New Vegas za oceanem zaplanowana została na 19 października. Trzy dni później gra trafi do sprzedaży w Europie.