autor: Szymon Liebert
Obsidian potwierdził polską wersję Project Eternity
Project Eternity otrzyma polską i rosyjską wersję językową – potwierdził to Josh Sawyer ze studia Obsidian Entertainment. Deweloper ujawnił też dodatki, jakie zostaną przygotowane po osiągnięciu kolejnego progu finansowego na Kickstarterze.
Josh Sawyer ze studia Obsidian Entertainment potwierdził, że Project Eternity dostanie polską i rosyjską wersję językową. Wzbogacenie gry o tłumaczenia nie wymaga zebrania dodatkowych pieniędzy na Kickstarterze, bo lokalizacjami zajmą się dystrybutorzy. Informacja na pewno ucieszy fanów RPG z naszego kraju, którzy czekają na projekt. W końcu jest to duchowy spadkobierca popularnych u nas Wrót Baldura, Icewind Dale, czy Planescape Torment.
W zapewnieniu grze rodzimej wersji językowej pomogło zainteresowanie graczy tym projektem. Obsidian pytał o lokalizacje, jakie powinny pojawić się w Project Eternity – język polski uplasował się na pierwszym miejscu.
Potwierdzenie pojawiło się na oficjalnej stronie Project Eternity i we vlogu podsumowującym ostatnie wydarzenia z nim związane. Sawyer przedstawił w nim cele, jakie Obsidian będzie mógł spełnić po dotarciu do kolejnego pułapu finansowego. Jeśli uda się zebrać 2,5 miliona dolarów, gra wzbogaci się o dwie klasy (barbarian i cipher). Osiągnięcie 2,6 miliona pozwoli wprowadzić tzw. Adventurer’s Hall, miejsce, w którym dostosujemy ustawienia drużyny.
Project Eternity to nowy pomysł studia Obsidian na przypomnienie światu klasycznych tytułów RPG. W tym celu deweloper postanowił skorzystać z popularnego Kickstartera, platformy, na której można poprosić społeczność Internetu o fundusze. Producent znany z takich gier jak Fallout: New Vegas, Dungeon Siege III, czy Alpha Protocol, zna się na rzeczy, więc z łatwością zyskał zaufanie graczy. Obecnie Obsidian ma na koncie ponad 2,3 miliona dolarów.