autor: Łukasz Kendryna
O sprzedaży Left 4 Dead i wersji demonstracyjnej
Na początku bieżącego miesiąca informowaliśmy was o świetnych wynikach sprzedaży Left 4 Dead. Najnowsza gra twórców Counter-Strike: Condition Zero, firmy Turtle Rock Studios, uzyskała wówczas o 40% większą ilość zamówień przedpremierowych w stosunku do Orange Box. Od tamtego czasu upłyną nieco ponad tydzień, a wynik uległ radykalnej zmianie.
Na początku bieżącego miesiąca informowaliśmy was o świetnych wynikach sprzedaży Left 4 Dead. Najnowsza gra twórców Counter-Strike: Condition Zero, firmy Turtle Rock Studios, uzyskała wówczas o 40% większą ilość zamówień przedpremierowych w stosunku do Orange Box. Od tamtego czasu upłynął nieco ponad tydzień, a wynik uległ radykalnej zmianie.
Oczywiście mamy tu do czynienia ze zmianą na lepsze. Najnowsze wieści o sprzedaży mówią o 60% przewadze. Teraz już chyba nikt nie wątpi, że kolejna gra ze stajni Valve odniesie marketingowy sukces. Gwarantem tego ma być również 10 milionów dolarów, które wydawca przeznaczył na kampanię reklamową. Pierwsze spoty telewizyjne (łączące humor z horrorem) pojawią się w amerykańskich stacjach już 9 listopada.
To jednak nie koniec dobrych informacji. Na horyzoncie widać bowiem demo, które zawita na początku listopada zarówno do posiadaczy konsol Xbox 360 jak i komputerów. Wersja demonstracyjna oferować ma krótki fragment pierwszej kampanii i pozwoli na wspólną zabawę do 4 graczy.