Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 czerwca 2018, 23:12

Nowy zwiastun i gameplay ze Skull & Bones

Umarło piractwo, niech żyje piractwo - głosi hasło nowego kinowego zwiastuna gry Skull & Bones, zaprezentowanego na konferencji Ubisoftu podczas targów E3 2018. Pokazano również rozbudowany fragment rozgrywki.

Korsarski świat wygląda świetnie. - Nowy zwiastun i gameplay ze Skull & Bones - wiadomość - 2018-06-11
Korsarski świat wygląda świetnie.

Ubisoft sporo czasu na swojej konferencji poświęcił materiałom ze Skull & Bones – zapowiedzianej rok temu sieciowej taktycznej gry akcji, w której gracze wcielą się w korsarzy przemierzających wody Oceanu Indyjskiego. Pokazano klimatyczny zwiastun fabularny, okraszony motywem muzycznym, który część z Was może kojarzyć z filmu Król Artur: Legenda Miecza.

Na tym nie skończyły się atrakcje związane z grą. Otrzymaliśmy również kilkuminutowy materiał z komentarzem, prezentujący właściwą rozgrywkę w nowym trybie Hunting Grounds, w którym będziemy polować na skarby i inne statki w wielkim, otwartym świecie, wypełnionym przez innych graczy. Oprócz stanowiących danie główne materiału efektownych bitew morskich, na filmiku można zobaczyć pobieżnie przedstawioną fazę przygotowań i personalizacji statku. Materiał potwierdza, że gra pod względem rozgrywki będzie dość podobna do modułu bitew morskich z Assassin’s Creed: Black Flag i Assassin’s Creed: Rogue.

W Skull & Bones zagramy na PC, PlayStation 4 i Xboksie One w 2019 roku. Przed premierą możemy spodziewać się beta-testów – ich data nie została jeszcze ogłoszona.

Michał Grygorcewicz

Michał Grygorcewicz

W GRYOnline.pl najpierw był współpracownikiem, w 2023 roku został szefem działu Produktów Płatnych, a od 2024 roku zarządza działem sprzedaży. Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

więcej