Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 czerwca 2024, 21:51

autor: Adrian Werner

Policyjny sandbox w stylu neon-noir umili oczekiwanie na GTA 6. Jest data premiery i bogaty gameplay z The Precinct

Zespół Fallen Tree Games udostępnił nowy trailer policyjnej gry The Precinct, pokazujący zakres obowiązków, jakie spadną na barki graczy.

Źródło fot. Fallen Tree Games
i

AKTUALIZACJA:

Future Games Show przyniósł datę premiery gry The Precinct. Tytuł ukaże się 15 sierpnia 2024 r. na PC, PS5 i XSX/S. Poniżej możecie obejrzeć zaprezentowany dziś trailer.

Oryginalna wiadomość (22 maja)

Studio Fallen Tree Games i firma Kwalee zaprezentowały nowy zwiastun projektu The Precinct, czyli gry akcji, która pozwoli wcielić się w początkującego policjanta, pracującego w fikcyjnym amerykańskim mieście w latach 80. XX wieku.

Materiał koncentruje się na zaprezentowaniu obowiązków, jakie będziemy musieli wykonywać podczas rozgrywki. Możemy tu zobaczyć m.in. patrolowanie ulic (pieszo i za kierownicą radiowozu), interwencje, zatrzymania i aresztowania. Większość przestępstw i incydentów ma być generowana proceduralnie, więc każdy dzień przyniesie nowe wyzwania.

Pokazano także lot helikopterem, z kokpitu którego gracze będą musieli gonić za podejrzanymi i wydawać rozkazy policjantom w radiowozach. W grze nie zabraknie także pościgów i strzelanin. Wszystko to ukazane zostanie z lotu ptaka, przywodząc na myśli wczesne odsłony cyklu GTA, w tym zwłaszcza Grand Theft Auto: Chinatown Wars (choć oczywiście w The Precinct staniemy po drugiej stronie barykady).

The Precinct zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. Produkcja zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Na razie twórcy nie są gotowi podać dokładnej daty premiery i ograniczają się do stwierdzenia, że projekt ukaże się w tym roku.

  1. The Precinct na Steamie

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej