autor: Borys Zajączkowski
Nowa szansa dla Warhammera Online
Warhammer Online zbierze razem strategię, taktykę i akcję najlepszych tytułów z serii po to, by zaoferować graczom wciągającą sieciową strategię czasu rzeczywistego. Unikalny engine 3D umożliwi doskonałe oddanie dynamiki i grozy pól bitewnych – tak przynajmniej miało być do przedwczoraj, gdy projekt został oficjalnie anulowany. Wczoraj zaś pojawiła się szansa na dokończenie oczekiwanego tytułu.
Warhammer Online zbierze razem strategię, taktykę i akcję najlepszych tytułów z serii po to, by zaoferować graczom wciągającą sieciową strategię czasu rzeczywistego. Unikalny engine 3D umożliwi doskonałe oddanie dynamiki i grozy pól bitewnych – tak przynajmniej miało być do przedwczoraj, gdy projekt został oficjalnie anulowany. Wczoraj zaś pojawiła się szansa na dokończenie oczekiwanego tytułu.
Powodem, dla którego Climax zdecydował się przerwać prace nad sieciowym Warhammerem są prozaiczne: gra ma wszelkie dane po temu, by stać się hitem, lecz nakłady finansowe potrzebne do jej ukończenia przerosły oczekiwania i możliwości firmy. Jednak anulowanie prac nad tym projektem nie oznacza zamknięcia studia w Nottingham, które pracuje jeszcze nad inną grą.
Na dzień dzisiejszy sytuacja przedstawia się tak, że współpraca Climaxa oraz Games Workshopu dobiegła końca, Climax jednak nie zamierza się poddać i dopuszcza możliwość kontynuowania prac nad Warhammerem Online. Od wczoraj studio rozgląda się za nowym partnerem preferując tych, którzy są w stanie zapewnić przede wszystkim sprzętową infrastrukturę, niezbędną dla oddania do użytku gier MMO.