No Man's Sky z kolejną dużą aktualizacją; poprawki w walce i nowi wrogowie
Do No Man's Sky zawitała duża aktualizacja zatytułowana Sentinel. Wprowadza ona nowych przeciwników oraz techniczne usprawnienia.
Deweloperzy z Hello Games ciągle pracują nad No Man's Sky. Dziś ukazała się aktualizacja Sentinel, która wprowadza do tytułu duże zmiany w systemie walki, nowych przeciwników oraz techniczne usprawnienia. Łatka jest już dostępna na PC oraz konsolach Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4 i PS5.
Nowości z aktualizacji Sentinel
Aktualizacja rozbudowała Strażników, czyli maszyny patrolujące powierzchnię planet. Ich szeregi zasilą trzy nowe typy dronów – Heavy Combat, Repair i Summoner. Każdy z nich ma swoje własne, unikalne właściwości. Dodatkowo szeregi grupy zasili również ogromny Hardframe Battle Mech, który będzie patrolował obszary o wysokim poziomie zagrożenia. Charakteryzuje się on dużą siłą ognia oraz jetpackiem pozwalającym na szybkie poruszanie się.
Również kierowana przez nas postać otrzymała niedostępne wcześniej wyposażenie. Aktualizacja wprowadza do tytułu nowy typ broni – Neutron Cannon. Zasilany jest on energią i pozwala powodować duże szkody na bliskim dystansie. Pojawiła się również możliwość posiadania własnego drona, który pomoże nam w walce. Dodatkowo istniejący już oręż doczekał się poprawek między innymi w zakresie zadawanych obrażeń.
Modyfikacji doczekało się również multinarzędzie. Twórcy zaimplementowali w nim dodatek pozwalający na uruchomienie kamuflażu. Oprócz tego sprzęt ten doczekał się wizualnych poprawek generowanych efektów.
Jeśli chodzi o stronę techniczną, aktualizacja wprowadziła też wsparcie dla AMD FidelityFX Super Resolution oraz Nvidia DLAA.
To tylko część zmian, jakie przyniosła do No Man's Sky aktualizacja Sentinel. O wszystkich nowościach możecie przeczytać tutaj.