Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 grudnia 2021, 09:59

autor: Adrian Werner

Nightingale to steampunkowy survival od weteranów BioWare

Studio Inflexion Games, założone przez weteranów BioWare, zapowiedziało grę Nightingale, czyli steampunkowy survival, który trafi w przyszłym roku na PC.

W SKRÓCIE:
  1. Nightingale to survivalowa gra akcji w klimacie steampunka,
  2. nad projektem pracują weterani studia BioWare,
  3. gra zaoferuje zarówno tryb single player, jak i rozgrywki multiplayer,
  4. Nightingale zmierza tylko na PC i zadebiutuje w 2022 roku we wczesnym dostępie,
  5. na oficjalnej stronie ruszyły już zapisy na zamknięte testy.

Założone przez weteranów zespołu BioWare studio Inflexion Games zapowiedziało swój pierwszy projekt. Gra otrzymała tytuł Nightingale i ujawniono ją podczas tegorocznej edycji imprezy The Game Awards.

Produkcja będzie survivalową grą akcji osadzoną w steampunkowym świecie, łączącym elementy fantastyczne z realiami epoki wiktoriańskiej. Projekt zmierza wyłącznie na PC i zadebiutuje w przyszłym roku we wczesnym dostępie.

W Nightingale udamy się na wyprawy do obcych krain zamieszkanych przez istoty z legend, gdzie trafimy poprzez mistyczne portale. W trakcie zabawy mamy zarówno walczyć z potworami, jak i zbierać surowce, konstruować przedmioty oraz budować bazy. Gra zaoferuje dużą różnorodność lokacji. Będziemy bawili się m.in. na pustyniach i bagnach oraz w lasach.

Nightingale pozwoli zarówno na zabawę solo, jak i w multiplayerze. Testy gry mają ruszyć w najbliższych miesiącach. Zainteresowani wzięciem w nich udziału powinni udać się na oficjalną stronę projektu i zgłosić chęć uczestnictwa.

Warto na koniec dodać, że studio Inflexion Games do niedawana działało pod nazwą Improbable Canada. Firmę założył w 2018 roku Aaryn Flynn, który wcześniej był głównym menadżerem studia BioWare. Nad Nightingale pracuje obecnie ponad sto osób.

  1. Nightingale – oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej