Nietypowa kampania promocyjna Starfielda; 1001 światów do znalezienia na bilbordach
W związku ze zbliżającą się premierą gry Starfield Bethesda wystartowała z ciekawą akcją promocyjną swojego RPG-a.
Mimo że premiera Starfielda zbliża się nieuchronnie, ostatnie dni oczekiwania dla wielu graczy ciągnąć się będą w nieskończoność. Aby umilić fanom ten czas, Bethesda wpadła na dosyć nietypowy pomysł kampanii promocyjnej swojego najnowszego dzieła.
W ramach akcji zatytułowanej „Windows to the Worlds” firma rozmieściła na całym świecie 1001 bilbordów prezentujących grafiki ze Starfielda. Każdy z nich nosi w prawym dolnym rogu swój niepowtarzalny numer. Zadaniem społeczności jest odszukać wszystkie plakaty i podzielić się nimi na specjalnych kanałach Bethesdy stworzonych w tym celu na Discordzie lub na X/Twitterze pod tym hasztagiem.
Na całym świecie ukryliśmy 1001 unikalnych i ponumerowanych „Okien na światy”, oferujących wgląd we Wszechświat Starfielda.
Skalibrujcie swoje skanery, wyruszcie w nieznane i udostępniajcie zdjęcie swoich znalezisk […] – czytamy we wpisie na X/Twitterze.
Niestety, w momencie pisania tej wiadomości na Discordzie nie została udostępniona żadna fotografia wykonana w Polsce. Jak na razie najbardziej aktywni są poszukiwacze z Wielkiej Brytanii, którzy wrzucili już na kanał kilka zdjęć plakatów.
Trzeba przyznać, że Bethesda w bardzo ciekawy sposób zaangażowała społeczność. Będzie to świetna rozgrzewka przed wirtualną podróżą przez galaktykę.
Ta rozpocznie się już 6 września. Możliwości udziału w tej gwiezdnej przygodzie dostąpią posiadacze pecetów i konsol Xbox Series X/S. Nieco wcześniej, bo już 1 września, zabawę rozpoczną osoby, które zdecydowały się na preorder edycji Premium. Starfield od momentu premiery będzie dostępny w ofercie Game Pass.