Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 lutego 2007, 12:19

Mortal Kombat 8 w produkcji!

Ósma odsłona cyklu Mortal Kombat, która przygotowywana jest na konsole nowej generacji, będzie napędzana przez silnik Unreal Engine 3 – zapowiedział Ed Boon w wywiadzie dla popularnego magazynu Game Informer.

Ósma odsłona cyklu Mortal Kombat, która przygotowywana jest na konsole nowej generacji, będzie napędzana przez silnik Unreal Engine 3 – zapowiedział Ed Boon w wywiadzie dla popularnego magazynu Game Informer.

Mortal Kombat 8 w produkcji! - ilustracja #1
Mortal Kombat 8, podobnie jak prezentowana wyżej gra Gears of War, skorzysta z usług silnika Unreal Engine 3.

Współtwórca legendarnego cyklu, który zadebiutował na automatach coin-op w 1992 roku, jest zafascynowany oprawą wizualną, jaką zaprezentowała firma Epic Games w grze Gears of War. Możemy być pewni, że w najnowszym, ósmym już odcinku serii zobaczymy bardzo podobny styl grafiki, z wysuwającym się na pierwszym plan wszechobecnym brudem. Program jest już w produkcji i ukaże się na rynku w listopadzie przyszłego roku – takie są przynajmniej plany.

Ed Boon zdradził, że rozgrywka w Mortal Kombat 8 przejdzie całkowitą metamorfozę. Twórcy programu doszli do wniosku, że nie ma sensu powracać do wypróbowanych wcześniej rozwiązań. Wszystkie elementy gry są projektowane od podstaw – dotyczy to nie tylko prezentowanych przez uczestników turnieju stylów walki, ale również kwestii kontrolowania wojowników. Co z tego wszystkiego wyjdzie, przekonamy się dopiero pod koniec przyszłego roku. Miejmy nadzieję, że ekipa opracowująca Mortal Kombat 8 jak najszybciej podzieli się ze światem pierwszymi obrazkami.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej