Morrowind Rebirth z wersją 5.2 - NPC mogą przestać z nami rozmawiać
Morrowind Rebirth, czyli jeden z największych modów do kultowej gry z serii The Elder Scrolls, doczekał się wersji 5.2. Wprowadziła ona liczne zmiany i ulepszenia, głównie takie, które wpływają na immersję.
W SKRÓCIE
- Największą zmianą zaimplementowaną w aktualizacji, która wpływa na rozgrywkę, jest sprawienie, że NPC kończą z nami rozmowę, jeżeli ich nastawienie do nas spadnie poniżej 15.
- Mod wprowadza również serię poprawek, a także zmian mających wpływ na immersję.
Morrowind Rebirth jest jednym z największych modów do gry The Elder Scrolls III: Morrowind i nic w tym dziwnego, gdyż jest rozwijany od 2011 roku. Trancemaster_1988, czyli autor projektu, niedawno opublikował wersję 5.2 swojego dzieła. Skupia się ona na drobnych poprawkach i ulepszeniach, przede wszystkim mających poprawić immersję oraz jakość rozgrywki.
Zdaje się, że największą zmianą w najnowszej wersji modyfikacji jest to, że od teraz NPC obrażą się i skończą z nami rozmowę, jeżeli ich nastawienie do bohatera spadnie podczas rozmowy poniżej 15, a nam nie uda się próba perswazji bądź przekupstwa.
Na tym jednak nie koniec nowości. Jedną z ciekawszych jest zmiana wyglądu miejscowości Gnisis oraz Seyda Neen. Teraz obie bardziej oddają ducha tego, czym miały być – czyli odpowiednio osadą górniczą oraz wioską rybacką.
Najnowsza wersja modyfikacji wprowadza również szereg usprawnień graficznych. Dodatkowo łata wiele błędów oraz implementuje liczne zmiany w balansie rozgrywki. Wraz z nową aktualizacją projektu w grze pojawiły się także dodatkowe wariacje przeciwników.
- Pobierz Morrowind Rebirth 5.2
- Kultowy RPG, który przetarł szlaki Skyrimowi – 15. urodziny gry The Elder Scrolls III: Morrowind