autor: Bartek Sarna
Mody do Wiedźmina, czyli będzie więcej dobrej zabawy?
Wiedźmin to jedna z popularniejszych gier wydanych przez naszych rodzimych producentów. 14 marca ma wyjść edytor do niej pod nazwą D`jinni. Ma on posiadać praktycznie nieograniczone możliwości modyfikacji programu – jak podkreśla na forum Wiedźmina Katarzyna Kuczyńska, jeden z designerów gry.
Wiedźmin to jedna z popularniejszych gier wydanych przez naszych rodzimych producentów. 14 marca ma wyjść edytor do niej pod nazwą D`jinni. Ma on posiadać praktycznie nieograniczone możliwości modyfikacji programu – jak podkreśla na forum Wiedźmina Katarzyna Kuczyńska, jeden z designerów gry.
Wydanie pierwszego moda Strands od Destiny opracowanego przy udziale D`jinni zapowiedziała już grupa RedFlame Interactive. W modzie gracz ma przenieść się w czasie o cztery lata w przyszłość, względem wydarzeń znanych nam z podstawowej wersji Wiedźmina. Geralt po zimie spędzonej w Kaer Moren wyrusza na kolejną misję wraz z Triss Merigold. Jednak w lasach otaczających miasto Carreas, znów daje znać o sobie przeznaczenie głównego bohatera, które wrzuca go w wir nowych przygód.
W samej rozgrywce twórcy moda zapowiadają kilka ulepszeń i zmian. W czasie łowów Geralt będzie mógł obedrzeć potwory z wartościowych skór oraz zabrać z nich organy i mięso. Wiedźmin będzie mógł również przepływać przez rzeki czy jeziora oraz wspinać się na różnego rodzaju obiekty. Poza tym w dowolnym miejscu będzie mógł przyrządzać dla siebie strawę oraz różnorakie mikstury, a nie tak jak wcześniej szukać ogniska.
Oprócz tego twórcy moda zapowiadają pojawienie się rumaka Wiedźmina, do którego będą przytroczone sakwy, gdzie będzie on mógł magazynować różnego rodzaju przedmioty. Interesujące wydaje się również to, że mieszkańcy nie będą gościnnie przyjmować Wiedźmina wchodzącego do ich domostw. Za takie coś Geralt, zostanie dosłownie „wykopany” z izby. Grając w moda będziemy musieli uważać przy kradzieży, ponieważ za nią trafimy do więzienia. Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo w świecie mroku i cienia możemy dostać nowe questy…
Nie wiadomo jeszcze kiedy dokładnie ukaże się mod z RedFlame Interactive, ale jak zapewniają twórcy developing idzie pełną parą. W ubiegłym tygodniu zakończono już prace nad oprawą graficzną prologu, teraz należy ją przenieść w trójwymiarowe środowisko.