Medal of Honor: Warfighter - porównanie ustawień graficznych na PC
Porównujemy minimalne i maksymalne ustawienia graficzne w grze Medal of Honor: Warfighter na PC. Zapraszamy do zapoznania się z materiałem wideo.
Wczoraj miała miejsce polska premiera gry Medal of Honor: Warfighter, a my już dzisiaj pragniemy podzielić się z naszymi czytelnikami materiałem wideo porównującym minimalne i maksymalne ustawienia graficzne w dziele studia Danger Close. Materiał powstał na bazie kampanii dla pojedynczego gracza i zawiera fragmenty kilku pierwszych misji.
W Medal of Honor: Warfighter podczas szybkiej akcji bardzo trudno dostrzec jakiekolwiek róznice pomiędzy jakością oprawy wizualnej z minimalnymi i maksymalnymi ustawieniami. Pewne niuanse daje sie lepiej wychwycić dopiero po zatrzymaniu się w miejscu i uważnym przyjrzeniu się postaciom i lokacjom. Widoczny staje się choćby brak antyaliasingu, ale jest on z kolei częściowo niwelowany poprzez wysoką rozdzielczość, w jakiej wyświetlany jest obraz.
W wolniejszych scenach dobrze widać za to różnicę w jakości oświetlenia. Z włączoną opcją HBAO, odpowiedzialną m.in. za sposób wzajemnego rzucania na siebie cieni przez różne przedmioty, częściowo zacienione elementy wydają się być bardziej naturalne.
Ustawienia minimum | Ustawienia maksimum | |
Rozdzielczość | 1920x1080 | 1920x1080 |
Synchronizacja pionowa | Wyłączona | Włączona |
Jakość tekstur | Niska | Ultra |
Jakość cieni | Niska | Ultra |
Jakość efektów | Niska | Ultra |
Jakość siatki | Niska | Ultra |
Jakość terenu | Niska | Ultra |
Dekoracja terenu | Niska | Ultra |
Opóźniony antyaliasing | Wył. | 4XMSAA |
Antyaliasing Post | Wył. | Wysoka |
Rozmycie | Wył. | Wysoka |
Filtrowanie anizotropowe | 1X | 16X |
Oświetlenie rozproszone | Wył. | HBAO |
Odbicia | Wył. | Wł. |
Konfiguracja sprzętowa wykorzystana do nagrania filmu:
Procesor: Intel Core i5-2500 3.30 GHz
Płyta główna: MSI P67A-GD55 (B3)
Karta graficzna: HIS ATI Radeon HD 5850 1024 MB
Pamięć RAM: 8GB
System operacyjny: Windows 7 64bit