Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 sierpnia 2022, 20:23

Nie sequel, a reboot. Zapowiedziano nowe Lords of the Fallen

Podczas gamescom 2022 Opening Night Live ogłoszono, że Lords of the Fallen z 2014 roku otrzyma reboot o tym samym tytule. Gra wykorzysta Unreal Engine 5. Za jej opracowanie odpowiada studio Hexworks, należące do polskiej firmy CI Games.

Mówiło się o powstaniu pełnoprawnej „dwójki”, a tu proszę – tworzony jest nie sequel, a reboot Lords of the Fallen z 2014 roku. Informację tę ogłoszono podczas dzisiejszego gamescom 2022 Opening Night Live. Poniżej możecie zobaczyć niespełna trzyminutowy trailer produkcji z narracją Josepha Quinna (aktora, który zagrał Eddie’ego Munsona w czwartym sezonie serialu Stranger Things).

Reboot Lords of the Fallen w pigułce

The Lords of the Fallen jest duchowym następcą, jakiego zawsze chcieli fani oryginału – zapewnia Virtosu, będący reżyserem kreatywnym projektu. – Gra jest znacząco większa, z olbrzymim, dualnym światem, pełnym połączeń między lokacjami i podziałem pomiędzy królestwo żywych i umarłych. Można go zwiedzać samemu lub z przyjaciółmi. Atmosfera gry jest dużo bardziej mroczna i wymagająca – świat ma silniejszą tożsamość, bogatszą narrację i bardziej wciągającą opowieść. Soulslike’owa walka jest szybsza i bardziej dynamiczna, a systemy RPG są dużo głębsze niż w oryginale.

Reboot Lords of the Fallen – czego się spodziewać?

  • Akcja rebootu Lords of the Fallen zostanie osadzona tysiąc lat po wydarzeniach z pierwowzoru. Czeka nas więc nowa przygoda w świecie, który ma być pięć razy większy niż ten z produkcji z 2014 roku.
  • Przemierzymy go własnoręcznie stworzonym bohaterem – a nie Harkynem – w wariancie dla jednego gracza lub w debiutującym w cyklu dwuosobowym trybie kooperacji, pomiędzy którymi będzie można dowolnie się przełączać.
  • Reboot ma zaoferować „bogate doświadczenie gry RPG” – głównie dzięki dużej liczbie NPC, rozbudowanej historii do poznania oraz taktycznemu, wymagającemu systemowi walki, stawiającemu na szybkość, płynność oraz wykorzystywanie niszczycielskich zaklęć bojowych i wzmocnień.

Hubert Śledziewski

Hubert Śledziewski

Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.

więcej