Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 marca 2021, 11:46

autor: Adrian Werner

Lara Croft w Fortnite, wystartował nowy sezon

Ruszył 6. sezon 2. rozdziału Fortnite. Przynosi on m.in. misję singleplayer, zmiany na mapie, zwierzaki i system craftingu. Dostępny jest także nowy karnet bojowy, a w nim skórka Lary Croft i Raven.

SEZON 6. TO M.IN.:
  1. pojawienie się Strefy Pierwotnej na mapie,
  2. misja singleplayer,
  3. system craftingu uzbrojenia,
  4. polowania na zwierzęta i możliwość ich oswajania,
  5. karnet bojowy ze skórkami m.in. Lary Croft.

Wystartowała „Pierwotna moc”, czyli szósty sezon drugiego rozdziału Fortnite. Z tej okazji wprowadzono do gry misję Zero Point, która jest godna odnotowania, gdyż jest to przygoda singleplayer. Fabularnie obraca się ona wokół Agenta Jonesa i tytułowego Punktu Zero. Wypuszczono również powiązany z tą przygodą filmik.

Przede wszystkim jednak 6. sezon przynosi nową zawartość do rozgrywek wieloosobowych. Dużą część mapy zajęła tzw. Strefa Pierwotna, stanowiąca region nietknięty przez nowoczesną technologię, w którego centrum znajduje się iglica otoczona prymitywną wioską.

Szósty sezon wprowadza również nowy system craftingu, pozwalający na konstruowanie uzbrojenia z części znajdowanych na mapach oraz surowców pozyskanych w trakcie polowań. Mamy zresztą dużo okazji do zabawy w myśliwego, gdyż na wyspie pojawiło się wiele zwierząt, takich jak dziki czy wilki. Można je również oswajać. Autorzy obiecują, że wkrótce zmierzymy się z bardziej niebezpiecznymi drapieżnikami

Wszystkie te atrakcje dostępne są dla każdego gracza. Dodatkowo można wykupić również karnet bojowy, który oferuje spory wybór dodatkowych skórek, w tym Agenta Jonesa, Lary Croft oraz Raven (superbohaterka z uniwersum DC Comics). Kolejne (a wśród nich Neymar Jr.) będą dodawane wraz z rozwojem sezonu. Battle Pass pozostanie ważny do 7 czerwca, kiedy to najpewniej wystartuje kolejny sezon.

  1. Fortnite – poradnik do gry
  2. Strona internetowa marki Fortnite

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej