Kosmiczni kowboje zawitali do Helldivers 2 wraz z wielką aktualizacją balansu
Helldivers 2 wreszcie spełniło marzenia graczy o zostaniu kosmicznymi kowbojami (oraz wzmocnieniu wielu broni… i wrogów).

Helldivers 2 otrzymało garść usprawnień oraz – ku radości graczy – „kowbojskie” obligacje wojenne (Borderline Justice).
Gracze od dawna mieli nadzieję zabawić sie w kosmicznych rewolwerowców i przerzucali się pomysłami na zawartość takiej przepustki bitewnej. Najwyraźniej studio Arrowhead nie pozostało głuche na te dyskusje, czego efektem są debiutujące dziś obligacje wojenne (Warbond).
Borderline Justice nie wprowadza kowbojskiego kapelusza, ale nadal można go uchylić za sprawą nowej emotki. Gracze dostają też do dyspozycji wiązkę dynamitu i pelerynę łowcy głów, jak również dwie bronie wyraźnie inspirowane westernami: R-6 Deadye oraz rewolwer laserowy LAS-58 Szpon (Talon). Do tego dochodzą m.in. dwa pancerze (w tym jeden dla szeryfa), nowy manewr (Stratagem) oraz tytuł „superszeryfa”.
Na tym nie koniec, bo do Helldivers 2 trafiła także aktualizacja 01.002.200, a w niej zmiany balansu broni i sporo usprawnień. Część z nich podsumowano w kolejnym filmiku twórców z lubianej przez fanów serii.
Większość ekwipunku, który zmodyfikowano w nowej wersji gry, została wzmocniona. Tak choćby Eruptor otrzymał ciężką penetrację pancerza i nieco dłuższą „żywotność” pocisku, a wiele innych broni zadaje teraz większe obrażenia. Część Strategemów ma też większą liczbę „użyć” przed ich zamrożeniem.
By nie było za łatwo, wzmocnienia dotknęły także część wrogów. Automaty mają być mniej nierozgarnięte w większych grupach i szybciej zareagują na obecnośc helldiversów, a ich statki powietrzne są bardziej odporne na broń przeciwpowietrzną.
Pełną listę zmian w wersji 01.002.200 znajdziecie na Steamie oraz kanale Discord serii. Pozornie nie jest to wielki patch, ale gracze z entuzjazmem przyjęli zmiany, także te, które zwiększą poziom wyzwania w misjach (na przykład przez usunięcie błędu de facto usuwającego pancerz jednego z czołgów botów).