autor: Bartosz Świątek
Kolejne dowody na pecetowe Red Dead Redemption 2. Gra obsłuży DirectX 12?
W kodzie aplikacji towarzyszącej RDR 2 odnaleziono kolejne dowody sugerujące istnienie pecetowej wersji megahitu studia Rockstar Games. Wzmianki wspominają m.in. w wsparciu dla API DirectX 12 i poziomie detali Ultra.
W zeszłym tygodniu donosiliśmy o tym, że w kodzie Rockstar Social Club znaleziono wzmianki dotyczące osiągnięć we wciąż niezapowiedzianej, pecetowej wersji Red Dead Redemption 2. Wczoraj użytkownik oficjalnego forum serii GTA o ksywie „rollschuh2282” dotarł do kolejnych dowodów, które wskazują na istnienie pecetowej konwersji zeszłorocznego hitu. Tym razem źródłem informacji jest aplikacja towarzysząca RDR2.
Wspomniany forumowicz odnalazł w programie detale powiązane z ekranami ustawień systemowych (m.in. Graphics, Display, System oraz Audio). Co ważne, jeśli zawierzyć tym doniesieniom, tytuł będzie wspierał API DirectX w wersji 12.1. Otrzymamy też możliwość wybrania poziomu detali Ultra.
Powyższe informacje nie stanowią niepodważalnego dowodu na istnienie pecetowego Red Dead Redemtion 2, ale wszystko wskazuje na to, że zapowiedź tego wydania jest już jedynie kwestią czasu. Przypominamy, że konsolach PlayStation 4 i Xbox One tytuł jest dostępny od 26 października zeszłego roku. Dzieło Rockstar Games posiada polską wersję językową (z napisami).
- Red Dead Redemption 2 – strona oficjalna
- Red Dead Redemption 2 – poradnik
- Wszystko o Red Dead Redemption 2
- Recenzja gry Red Dead Redemption 2 – sandbox na „dychę”