Killer Is Dead - poznaliśmy wymagania sprzętowe wersji pecetowej
Poznaliśmy wymagania sprzętowe Killer is Dead - Nightmare Edition, czyli pecetowej wersji gry akcji japońskiego studia Grasshopper Manufacture.
W lutym dowiedzieliśmy się, że na pecety trafi Killer is Dead, czyli gra akcji autorstwa japońskiego studia Grasshopper Manufacture pod przewodnictwem słynnego Sudy 51. Teraz poznaliśmy wymagania sprzętowe projektu, dzięki aktualizacji poświęconej mu strony w serwisie Steam.
Minimalne wymagania sprzętowe
- System operacyjny: Windows Vista 64-bit
- Procesor: 2.0 Ghz lub szybszy
- Pamięć: 2 GB RAM
- Karta grafiki: ze wsparciem dla Shader Model 3.0 i DirectX 10
- Miejsce na dysku twardym: 13 GB
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
- System operacyjny: Windows 7 64-bit, Windows 8
- Procesor: Intel(R) Core(TM) i5-2400 CPU @ 3.10GHz (4 rdzeniowy)
- Pamięć: 8 GB RAM
- Karta grafiki: NVIDIA GeForce GTS 450, Direct X 11
- Miejsce na dysku twardym: 13 GB
Warto zwrócić uwagę na fakt, że jest to kolejna gra, która nie obsłuży 32-bitowych wersji systemów operacyjnych. Cały rynek pecetowy wydaje się wreszcie przestawiać na 64-bity.
Produkcja ukaże się na PC 23 maja tego roku w rozbudowanej wersji znanej jako Killer is Dead - Nightmare Edition. Zaoferuje ona kilka nowych elementów, w tym tytułowy Nightmare mode, czyli dodatkowy, znacznie bardziej wymagający poziom trudności, w którym będziemy w stanie pokonać przeciwników tylko przy użyciu kilku określonych metod i umiejętności. Ponadto gra wyposażona zostanie w zestaw Smooth Operator, czyli pakiet dodatków opracowanych pierwotnie z myślą o konsolach, w skład którego wchodzą alternatywne stroje oraz dwie nowe misje. Ostatnią atrakcją będzie tzw. Theater Mode, czyli odblokowywane po jednorazowym ukończeniu kampanii specjalne menu, w którym obejrzymy ponownie scenki przerywnikowe i poznamy dodatkowe informacje na temat postaci.
Konsolowe wersje Killer Is Dead trafiły do sprzedaży 23 sierpnia zeszłego roku na konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Gra opowiada o przygodach Mondo Zappę, playboya i świetnie wyszkolonego płatnego zabójcy, który wykonuje dla firmy Bryan Execution zlecenia sprowadzające się najczęściej do likwidacji rozmaitych kriminalistów i zwyrodnialców.
Produkcja przykuwa uwagę nietypową kreskówkową grafiką, stanowiącym rozwinięcie stylistyki serii No More Heroes, również opracowanej przez studio Grasshopper Manufacture.