autor: Szymon Liebert
Killer is Dead wyjdzie 30 sierpnia, także w wersji specjalnej
Znamy europejską datę premiery Killer is Dead oraz edycje specjalne, jakie szykuje wydawca gry, czyli firma Deep Silver. Fani Sudy 51 i studia Grasshopper Manufacture będą mogli nabyć wersję zawierającą między innymi ścieżkę dźwiękową, plakat, artbook oraz dodatki cyfrowe.
- Europejska premiera gry odbędzie się 30 sierpnia na X360 i PS3
- Gra otrzyma dwa specjalne wydania: edycję fanowską i limitowaną
- W skład edycji fanowskiej wejdą przedmioty fizyczne i cyfrowe
Firma Deep Silver ujawniła dokładną datę premiery gry Killer is Dead w Europie i pokazała dwa wydania, jakie trafią do sprzedaży. Fani stylu Sudy 51 i studia Grasshopper Manufacture zagrają w nową produkcję 30 sierpnia na PlayStation 3 lub Xboksie 360. Wydawca szykuje dwie specjalne wersje gry na premierę: edycję fanowską oraz edycję limitowaną. W ich skład wejdzie między innymi książeczka z grafikami, prezentująca nietuzinkowy kierunek artystyczny Killer is Dead.
Wydawca poinformował, że wydanie Fan Edition będzie kosztowało 64,99 euro (ok. 281 zł) i zawierało książeczkę z grafikami, ścieżkę dźwiękową skomponowaną przez Akirę Yamaokę, plakat, papierową figurkę oraz dodatki do ściągnięcia, wchodzące w skład tak zwanego Smooth Operator Pack. Zestaw składa się między innymi ze specjalnej misji oraz „okularów żigolaka”, którymi najwyraźniej prześwietlimy ubrania postaci występujących w grze. Pakiet Smooth Operator będzie też bonusem oferowanym w ramach drugiej ze specjalnych propozycji Deep Silver, czyli wspomnianej edycji limitowanej, za którą zapłacimy 59,99 euro (ok. 260 zł).
Edycja fanowska (64,99 euro):
Smooth Operator Pack – cztery elementy do ściągnięcia:
- misja Episode 51 – The Man Who Stole Blood
- Gigolo Glasses – Mondo Zappa otrzyma specjalne okulary oferujące prześwietlenie X-Ray, pozwalające czerpać dodatkową przyjemność z piękności obecnych w Gigolo Mode
- tajemnicza piękność o imieniu Betty dla trybu Gigolo Mode
- wciąż niezapowiedziany przedmiot idealnie pasujący na lato
W pełni kolorowa książeczka z grafikami
Plakat
Ścieżka dźwiękowa skomponowana przez Akirę Yamaokę na CD
Specjalne opakowanie
Trzeba dodać, że Killer is Dead wciąż nie ma polskiego dystrybutora, więc nie wiemy czy powyższe wydania będą dostępne w lokalnych sklepach. Poprzedni tytuł studia Grasshopper Manufacture, czyli Lollipop Chainsaw, wydawała u nas firma Cenega Poland, ale nie wiemy, czy dystrybutor zainteresuje się także Killer is Dead. Być może fani zwariowanych produkcji Grasshopper Manufacture będą musieli sprowadzić produkcję z zagranicznych źródeł.
Killer is Dead to nowa gra studia Grasshopper Manufacture, prowadzącego przez charyzmatycznego japońskiego producenta Sudę 51. W grze przenosimy się w przyszłość, aby śledzić losy niejakiego Mondo Zappy, zabójcy wynajętego przez firmę Bryan Execution do pozbycia się groźnych przestępców z całego świata. Tytuł nawiązuje stylistycznie i pod względem mechaniki rozgrywki do poprzednich gier dewelopera, czyli Killer 7 oraz No More Heroes. Premiera odbędzie się 30 sierpnia.