autor: Szymon Liebert
Lollipop Chainsaw pobił rekord. Killer is Dead z nowym bohaterem i „gorącymi dziewczynami”
W sklepach jest ponad 700 tysięcy egzemplarzy Lollipop Chainsaw. To rekord wysyłkowy studia Grasshopper Manufacture. Na niedawnej imprezie producent opowiedział o swojej nowej grze - Killer is Dead.
Do sklepów rozesłano 700 000 egzemplarzy gry Lollipop Chainsaw, co jest rekordem studia Grasshopper Manufacture. Oczywiście liczba nie jest równoznaczna z wynikiem sprzedaży i mówi nam tylko, jakie było zapotrzebowanie na ten japoński tytuł. Producent pochwalił się popularnością gry podczas imprezy Lollipop Chainsaw Summer Appreciation Festival, na której opowiedziano też o następnym projekcie.
Na festiwalu pojawili się ważni producenci z Grasshopper, w tym sam Goichi Suda (znany też jako Suda 51), którzy pokazali zwiastun swojej nowej gry – Killer is Dead. Niestety, film nie jest jeszcze dostępny w sieci. Dzięki Andriasang wiemy jednak, że pojawił się w nim mężczyzna z cybernetyczną lewą ręką oraz kataną w prawej dłoni. Graficznie tytuł przypominał styl cel-shadingowy z No More Heroes, podrasowany kolorowymi efektami.
Suda nie chciał mówić za wiele o nowej grze, ale potwierdził parę informacji. Przede wszystkim, poznamy nowego bohatera. Po drugie, w Killer is Dead nie zabraknie gorących dziewczyn. Producent przyznał też, że chce opowiedzieć kolejną historię o zabójcy (w duchu Killer 7). Jeśli dodamy do tego charakterystyczny absurdalny humor, otrzymamy kolejny potencjalny hit dla fanów Grasshopper. Przykład Lollipop Chainsaw pokazuje, że jest ich coraz więcej.
- Oficjalna strona Grasshopper Manufacture
- Recenzja gry Lollipop Chainsaw - piła mechaniczna i minispódniczka kontra zombie