Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 września 2024, 14:40

autor: Adrian Werner

Jeśli czekacie na polskiego RTS-a Play of Battle, to twórcy ze studia Jacka Bartosiaka przekazali dobre wieści

Dzięki prywatnej emisji twórcy polskiej strategii Play of Battle uzyskali solidne dofinansowanie, które zasiliło budżet gry. Pokazali również postępy w pracach nad mapą, którą znajdziemy w nadchodzącym demie.

Źródło fot. Play of Battle
i

Od pewnego czasu z uwagą śledzimy postępy w pracach nad polską strategią Play of Battle, nad którą pracuje studio Noobz from Poland, a wydawcą jest założona przez George’a Friedmana, Jacka Bartosiaka i Zbigniewa Pisarskiego firma, również nazwana Play of Battle. Osoby czekające na tę produkcję zainteresować powinna informacja, że jej budżet zasiliła spora kwota.

  1. Dodatkowe środki pozyskano w ramach przeprowadzonej w tym miesiącu emisji prywatnej udziałów, w której uczestniczyło siedmiu inwestorów indywidualnych i jeden większy podmiot.
  2. Dzięki temu twórcy pozyskali dodatkowe 1,65 mln złotych, które zasiliły budżet gry.
  3. Spółka nie wyklucza kolejnej rundy finansowej, ale jeśli takowa się odbędzie, to będzie miała charakter oferty publicznej.

Play of Battle zmierza wyłącznie na PC. Na razie nie wiadomo, kiedy możemy się spodziewać jej premiery.

Gra ma połączyć strategiczną rozgrywkę typu grand strategy z bitwami zrealizowanymi w konwencji znanej z RTS-ów. Podczas zabawy będziemy kierowali całym państwem, jak i dowodzili w czasie rzeczywistym jednostkami w trakcie potyczek.

Wszystko to rozgrywać się ma w czasach współczesnych. Play of Battle pozwoli brać udział w konfliktach w latach 2008–2030. Miejsce akcji obejmie Europę Środkową i Wschodnią, północną Afrykę oraz Bliski Wschód.

Obecnie twórcy pracują nad demem gry, które pozwoli rozegrać Bitwę o Żerań. W serwisie X podzielili się screenami, dokumentującymi proces projektowania tej mapy.

  1. Oficjalna strona internetowa spółki Play of Battle
  2. Oficjalna strona internetowa studia Noobz from Poland

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej