autor: Radosław Grabowski
Jak dokładnie wygląda Half-Life 2: Survivor?
Gdy na początku września bieżącego roku po raz pierwszy pisaliśmy o nadchodzącej grze pt. Half-Life 2: Survivor, nie było o niej wiadomo nic ponad to, że ukaże się wyłącznie w wersji dla salonowych automatów zręcznościowych. Teraz dalekowschodnia korporacja Taito, opracowująca niniejszy produkt w porozumieniu z firmą Valve Software, ujawniła nieco dodatkowych informacji na ten temat.
Gdy na początku września bieżącego roku po raz pierwszy pisaliśmy o nadchodzącej grze pt. Half-Life 2: Survivor, nie było o niej wiadomo nic ponad to, że ukaże się wyłącznie w wersji dla salonowych automatów zręcznościowych. Teraz dalekowschodnia korporacja Taito, opracowująca niniejszy produkt w porozumieniu z firmą Valve Software, ujawniła nieco dodatkowych informacji na ten temat.
Developerzy ukończą przygotowywanie omawianej pozycji w marcu przyszłego roku. Całość będzie strzelaniną, w której bieg wydarzeń zostanie zaprezentowany z perspektywy pierwszej osoby, a gracz ma kontrolować poczynania bohatera za pomocą manetek, przycisków i pedałów. Autorzy udostępnią zarówno tryb zabawy single-player, jak i opcję multiplayer (deathmatch i kooperacja), działającą nie tylko w ramach jednego salonu, lecz także na odległość.
Half-Life 2: Survivor funkcjonować będzie w oparciu o system TypeX, czyli de facto pecetowy procesor główny marki Intel, komputerową kartę graficzną ze stajni ATI Technologies etc. Rozdzielczość panoramicznego obrazu, wyświetlanego na trzydziestodwucalowym panelu ciekłokrystalicznym wyniesie natomiast 1360x768 pikseli – oto trzy przykładowe zrzuty ekranowe: