Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 stycznia 2025, 11:32

autor: Adrian Werner

Jak długie jest Kingdom Come 2? Twórcy ujawnili nowe informacje na temat czasu gry

Poznaliśmy szacowany czas, jaki będzie potrzebny na przejście Kingdom Come: Deliverance 2. Gra będzie wyraźnie dłuższa niż pierwsza część.

Źródło fot. Warhose
i

Już tylko niecałe cztery tygodnie dzielą nas od premiery Kingdom Come: Deliverance 2. Osoby czekające na ten tytuł zainteresować powinny nowe doniesienia o długości gry.

  1. Jak dowiedzieli się redaktorzy serwisu Gamestar, przejście Kingdom Come: Deliverance 2 powinno zająć średnio 80-100 godzin.
  2. Deweloperzy podkreślają jednak, że wiele zależeć będzie od stylu gry. Jeśli zajmiemy się wyłącznie głównym wątkiem, to ukończymy go po 50-60 godzinach. Natomiast jeśli zechcemy zaliczyć większość zadań pobocznych i opcjonalne wyzwania, to spokojnie spędzimy w KCD2 ponad 120 godzin.

Kontynuacja będzie więc wyraźnie dłuższa niż poprzednia część serii. W przypadku Kingdom Come: Deliverance główny wątek zajmował bowiem ok. 40 godzin, a jeśli chcieliśmy ukończyć wszystkie zadania poboczne, to mogliśmy liczyć na ok. 80. godzin zabawy (via HowLongToBeat).

Kingdom Come: Deliverance 2 zmierza na PC oraz konsole Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. Produkcja zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Gra zadebiutuje 4 lutego tego roku.

Wielki rozmiar gry jest jednym z powodów, dla którego twórcy już rozpoczęli rozsyłanie kodów recenzenckich. Dzięki temu redaktorzy oceniający Kingdom Come: Deliverance 2 będą mogli dokładnie ograć ten tytuł przed wystawieniem mu noty. W zeszłym roku wielu dziennikarzy wyrażało niezadowolenie z tego, jak krótko przed premierą otrzymali Star Wars: Outlaws i jak widać twórcy KDC2 nie zamierzają powtórzyć tego błędu.

  1. Kingdom Come: Deliverance 2 to dla mnie najważniejsza premiera roku, ale nie jestem pewien, czy przebije genialną „jedynkę”
  2. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej