Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 czerwca 2023, 12:17

autor: Adrian Werner

Indiana Jones od Bethesdy nabiera kształtów. Gra będzie miksem TPP i FPP (przeciek)

W sieci pojawiły się wiarygodne doniesienia ma temat gry Indiana Jones od autorów Wolfenstein: The New Order.

Źródło fot. Disney. Artwork z gry Indiana Jones and the Emperor's Tomb.
i

Pojawiły się nowe doniesienia dotyczące gry na licencji marki Indiana Jones, nad którą pracuje znane z serii Wolfenstein studio Machine Games.

  1. Mający dobrą renomę insider Shpeshal Nick w podcaście XboxEra ujawnił, że gra zaoferuje zarówno widok pierwszoosobowy, jak i perspektywę TPP.
  2. Gracze nie będą mogli swobodnie przełączać się między tymi trybami. Zamiast tego będą one narzucone w określonych fragmentach gry – niektóre z nich rozegramy z widoku FPP, a inne w TPP.
  3. Shpeshal Nick podkreśla, że te informacje dotyczą gry w jej obecnej formie. Projekt wciąż jest na wczesnym etapie produkcji i wiele rzeczy, w tym sposób ukazywania akcji, może ulec jeszcze zmianie.
  4. Warto dać wiarę słowom tego insidera, gdyż wydaje się on mieć wiarygodne źródła powiązane ze tym projektem. Gdy gra na licencji marki Indiana Jones została zapowiedziana, większość komentatorów była przekonanych, że trafi ona także na konsole firmy Sony. Shpeshal Nick jako jeden z niewielu od początku twierdził, że będzie to exclusive dla PC i Xboksa Series X/S. W zeszłym tygodniu w wyniku procesów prawnych w sprawie uzyskania przez firmę Microsoft zgody na przejęcie Activision Blizzard okazało się, że miał rację.

Takie podejście do perspektywy rozgrywki wydaje się mieć sens. Studio Machine Games wyspecjalizowało się w tworzeniu pierwszoosobowych gier akcji i łatwo zrozumieć chęć wykorzystania tego doświadczenia w nowym projekcie. Jednocześnie specyfika tej marki jest taka, że zrealizowanie wszystkich sekwencji w FPP mogłoby bardziej przeszkadzać. Nie bez powodu klasyczne produkcje takie jak Indiana Jones and the Emperor's Tomb czy Indiana Jones and the Infernal Machine, postawiły na widok TPP.

  1. Oficjalna strona studia Machine Games

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej