Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 listopada 2024, 12:23

autor: Adrian Werner

Imponująca wizualnie przygodowa gra akcji South of Midnight powstaje na Unreal Engine 4, celuje w 60 klatek na Xboxach

W sieci pojawił się obszerny materiał z South of Midnight, czyli nowej gry autorów We Happy Few. Poznaliśmy też trochę nowych konkretów na temat tej produkcji.

Źródło fot. Microsoft
i

Znane z We Happy Few studio Compulsion Games od pewnego czasu pracuje nad przygodową grą akcji South of Midnight. Osoby czekające na ten tytuł zainteresować powinien opublikowany właśnie obszerny materiał wideo mu poświęcony.

Jest to trwający ponad pół godziny film dokumentalny, ukazujący kulisy produkcji gry. Równocześnie zapowiedziano The Art and Music of South of Midnight, czyli zestaw składający się z artbooka oraz soundtracku.

Ponadto w sieci zaczęły pojawiać się pierwsze zapowiedzi gry, opracowane na podstawie zorganizowanej przez autorów prezentacji.

  1. Gra powstaje na silniku Unreal Engine 4. Jej premiera odbędzie się w przyszłym roku.
  2. Autorzy celują w 60 klatek/s na konsolach Xbox Series X/S.
  3. South of Midnight wykorzystyje nietypowy styl animacji, wzorowany na filmach poklatkowych. Wygląda on bardzo unikalnie, ale nie wszystkim przypadnie do gustu, dlatego autorzy zdecydowali, że w grze pojawi się opcja wyłączenia tego efektu i uzyskania w pełni płynnej animacji. Przynajmniej na razie taka możliwość istnieje tylko dla rozgrywki. Scenki przerywnikowe dostępne będą wyłącznie w wersji przypominającej filmy animowane poklatkowo.
  4. Rozgrywka skoncentruje się na eksploracji i walce. Gameplay porównywany jest z tym, co oferowała gra Kena: Bridge of Spirits. W przemierzaniu świata pomogą takie zdolności, jak szybowanie, podwójny skok, możliwość wykonywania uników w powietrzu czy opcja chwytania się różnych obiektów.

South of Midnight zmierza na pecety oraz Xboksa Series S i Xboksa Series X w wersji z polskimi napisami. Od momentu premiery produkcja będzie dostępna także w ramach abonamentu Game Pass, zarówno na PC, jak i konsolach.

  1. Oficjalna strona Compulsion Games

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej