Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 lutego 2023, 14:39

Twórcy polskiego hack'n'slasha Book of Demons mają dla nas nową propozycję

Polskie Hellcard, nowa gra w świecie popularnego Book of Demons, można już sprawdzić we wczesnym dostępie Steama.

Źródło fot. Thing Trunk / Skytone Games.
i

Po poczytnej demonicznej książce polskie studio Thing Trunk ruszyło ze wczesnym dostępem Hellcard. Od teraz tytuł można sprawdzić na Steamie przed premierą pełnej wersji, która ukaże się najwcześniej za rok.

Karciany „rogal” zapowiedziano jeszcze w 2019 roku, a więc krótko po debiucie ciepło przyjętego przez graczy Book of Demons. Na pierwsze, zamknięte testy przyszło nam czekać do 2020 roku, a beta dostępna dla nielicznych pojawiła się dopiero w listopadzie 2022 roku. Na szczęście w międzyczasie twórcy nie zapadli się pod ziemię, publikując kolejne dzienniki dewelopera.

Hellcard we wczesnym dostępie jest już w pełni grywalne. Do wyboru mamy 3 klasy bohaterów, ponad 300 kart i 35 potworów oraz wszystkie podstawowe tryby rozgrywki. Gra pozwala bawić się samotnie, aczkolwiek główną atrakcją pozostaje sieciowa kooperacja. Gracze mogą też znacząco zmodyfikować poziom trudności i toczyć turowe starcia na wielu różnych arenach.

Po debiucie wersji 1.0 Hellcard wzbogaci się o czwartego herosa z własnymi kartami. Tych zresztą będzie więcej dla wszystkich bohaterów. Autorzy rozbudują też pozostałe elementy gry, w tym dostępne modyfikatory poziomu trudności, wsparcie modów oraz więcej trybów rozgrywki (i wersji językowych).

Polacy udostępnili już mapę drogową wczesnego dostępu Hellcard, choć nie w postaci infografiki. Jeśli interesuje Was, co obecnie planują twórcy, zajrzyjcie na ich wpis na Steamie.

Natomiast osoby, które jeszcze nie sprawdziły poprzedniej gry warszawskiego zespołu, obecnie mogą zakupić Book of Demons w promocyjnej cenie na Steamie. Do 23 lutego tytuł będzie kosztować 17,99 złotego.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej