Half-Life 2: Overcharged - fanowski projekt zadebiutuje na Steam w lutym
Twórcy moda Half-Life 2: Overcharged ogłosili, że zadebiutuje on w przyszłym miesiącu na Steamie. Pokazano również nowy zwiastun, demonstrujący najważniejsze nowości i ulepszenia, jakie zaoferuje ten projekt.
- ulepszony system strzelania,
- 50 broni,
- kopanie wrogów,
- zdolność spowalniania czasu,
- celowanie typu ironsights,
- ulepszone AI i grafika,
- rozszerzone mapy,
- przywrócenie wrogów i lokacji wyciętych przez Valve przed premierą.
Twórcy nadchodzącej modyfikacji Half-Life 2: Overcharged ogłosili, że zadebiutuje ona w przyszłym miesiącu. Mod będzie dostępny na Steamie, a jego instalacja ma być łatwa. Równocześnie autorzy wypuścili nowy zwiastun projektu. Pokazuje on najważniejsze nowości, jakie zaoferuje HL2: Overcharged, zarówno w zakresie zmian w rozgrywce, jak i w kontekście ulepszeń graficznych.
Celem projektu jest gruntowne odświeżenie Half-Life 2 wraz z Episode One i Episode Two. Projekt zaoferuje przebudowany system strzelania. Będziemy mogli m.in. korzystać z dwóch pistoletów oraz tłumików. W sumie w modzie znajdziemy ponad pięćdziesiąt typów uzbrojenia – część stanowić ma ulepszone wersje broni przygotowanych przez studio Valve, podczas gdy reszta będzie całkowicie nowa. Pojawi się także celowanie typu ironsights.
Zainteresować Cię mogą nasze artykuły:
- Najlepsze mody do gry Half-Life 2 – ob.owiązkowy zestaw dla fanów Gordona Freemana
- Mody do Half-Life'a, które zmieniły świat gier
Ponadto mapy z kampanii zostaną rozbudowane o nowe lokacje i wyzwania. W grze pojawi się też wiele nowych animacji. Poprawiona zostanie także mechanika ruchu bohatera, a w trakcie potyczek skorzystamy ze zdolności spowalniania czasu (gracze otrzymają możliwość swobodnego konfigurowania zasad rządzących tą opcją).
Twórcy obiecują także gruntownie ulepszoną AI przeciwników oraz dodanie opcji szybkiego rzucania granatami i kopania wrogów. Poprawionych zostanie wiele elementów grafiki, takich jak oświetlenie, efekty cząsteczkowe czy fizyka ciał nieprzyjaciół. Projekt przywróci także elementy (w tym przeciwników i lokacje), które początkowo były w planach, ale ostatecznie zostały wycięte z pełnej wersji gry.