Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 sierpnia 2022, 13:35

Guild Wars 2 bez sukcesu na Steam, brak łączenia kont jedną z przyczyn

Guild Wars 2 wystrzeliło z popularnością w związku z premierą na Steam, ale użytkownicy platformy Valve się od tytułu odbili. Nowi i starzy gracze mają powody do narzekania.

Guild Wars 2 zadebiutowało na Steamie 23 sierpnia 2022 roku i za sprawą tego sporo graczy postanowiło wrócić do gry. Tytuł utrzymywał w sierpniu codziennie stałą liczbę 300 tysięcy aktywnych osób – dzień po premierze na platformie Valve ta liczba wzrosła do prawie jednego miliona. Tymczasem rekordowa liczba graczy na Steamie to zaledwie 3 tysiące, a jest to prawdopodobnie spowodowane brakiem możliwości połączenia istniejącego konta z platformą. Fani nie chcą grać od nowa i kupować dodatków ponownie, z kolei nowi potencjalni gracze narzekają na warstwę stylistyczną i wygląd postaci.

Wszystkie postacie o wysokim levelu wyglądają śmiesznie. Każdy ma skrzydła i wszystko ma nałożony efekt blasku. To wygląda jakbym był na hardkorowej imprezie w środku slumsów w średniowiecznej wiosce. Estetycznie TESO wygląda o wiele lepiej. To wygląda po prostu jakby każdy był zrobiony z chińskich fajerwerek. – pisze jeden z recenzentów na Steamie

Steam ma sporo do zaoferowania, jeśli chodzi o gry MMO, dlatego przebicie się dziesięcioletniego już Guild Wars 2 na tej platformie może być trudnym zadaniem. Większość graczy zgadza się z recenzentem, ale jednocześnie uważa, że rozgrywka jest na tyle ciekawa, aby zostać przy grze na dłużej.

Zgadzam się z nim w 100%.

Ale nadal gram w tę grę, jest bardzo dobra. – pisze na Reddicie użytkownik o pseudonimie ScarReincarnated

Ze statystyk wynika, że znaczna część graczy na Steamie po prostu się od Guild Wars 2 odbiła, a weterani zostali przy swoich starych kontach.

Znaleziono już rozwiązanie problemu łączenia konta z platformą Steam. Zainteresowani mogą sprawdzić tutaj, jak ten problem obejść.

Sebastian Grys

Sebastian Grys

Karierę dziennikarską rozpoczął w sierpniu 2022 roku od współpracy z Newsroomem GRYOnline.pl. Świadomą przygodę z grami wideo zaczynał z takimi tytułami, jak pierwszy Assassin's Creed i Mass Effect, a przez resztę życia pielęgnował swoją pasję, badając rynek gier wideo. Otwarty na gatunki wszelkiej maści – od soulslike-ów, przez klasyczne RPG-i, na immersive simach kończąc. Niespełniony koszykarz, który co roku bezwstydnie kupuje nowe odsłony NBA spod szyldu 2K Sports; posiada także niebieski pas karate. Lubi przebywać na łonie natury, kartkować kolejne strony Vagabonda i raz po raz oglądać serię Hunter x Hunter.

więcej