autor: Kamil Zwijacz
Guild Wars 2 – kolejne informacje o Flame and Frost: Prelude, pierwszej aktualizacji gry w 2013 roku
Studio ArenaNet podzieliło się kolejnymi informacjami na temat pierwszej tegorocznej aktualizacji gry Guild Wars 2. Oprócz kosmetycznych zmian i nowych przedmiotów do kupienia, tytuł otrzyma również dodatkową linię fabularną, opcję „guest” i nie tylko. W przyszłym tygodniu rozpocznie się także Temple of the Silent Storm Week.
Kilka dni temu informowaliśmy o doskonałej sprzedaży gry Guild Wars 2, a także nadchodzących zmianach, usprawnieniach i wydarzeniach, których hit studia ArenaNet doczeka się w 2013 roku. Chwilę później ujawniono pierwsze informacje odnośnie nowej aktualizacji, a dzisiaj poznaliśmy dalsze konkrety na ten temat.
Aktualizacja, nazwana Flame and Frost: Prelude, ma stanowić wstęp do nowej historii, która rozwijana będzie w nadchodzących miesiącach. Jednak to dopiero początek, gdyż gra doczeka się szeregu zmian.
O opcji „guest” pisaliśmy poprzednio, jednak oprócz tego w Guild Wars 2 zostanie zmieniony system osiągnięć, gdzie codziennie do zdobycia będą nowe achievementy, za które otrzymywać będzie się laury. Te z kolei wymienimy na nagrody (ponad 30 nowych egzemplarzy, w tym różne amulety). Poza tym tytuł otrzyma kolejne przedmioty do kupienia w Gem Store. Poinformowano także o wielu mniejszych usprawnieniach, jednak nie sprecyzowano, czego mają dotyczyć.
Aktualizacja ukaże się 28 stycznia, a wraz z nią wystartuje Temple of the Silent Storm Week, który potrwa do 4 lutego. Płatne, trzyrundowe turnieje, w których bierze udział osiem drużyn, zostaną zastąpione na ten czas przez jednorundowe pojedynki dla dwóch składów na mapie Temple of the Silent Storm. Po zakończeniu tego eventu, nowe miejsce zostanie dodane do normalnej rotacji, zarówno dla płatnych jak i bezpłatnych turniejów.
Guild Wars 2 to kontynuacja popularnej gry MMO z 2005 roku. Za obie produkcje odpowiada studio ArenaNet. Tytuł ujrzał światło dzienne 28 sierpnia 2012 roku i z miejsca zdobył sobie przychylność graczy i mediów, sprzedając się w ciągu kilku miesięcy w ilości przekraczającej 3 mln egzemplarzy.