Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 lipca 2022, 08:43

autor: Adrian Werner

Ponad 100-stronicowa „biblia” przecieków o GTA 6 krąży po sieci

Do sieci wyciekł ogromny dokument rzekomo wypełniony informacjami dla osób, które zajmą się marketingiem GTA 6. Zawarto w nim sporo ciekawych informacji.

W sieci pojawił się liczący ponad sto stron dokument, mający rzekomo być tzw. „biblią” dla marketingu Grand Theft Auto 6. Trudno ocenić, czy jest on prawdziwy, ale wiele jego elementów pokrywa się z wcześniejszymi doniesieniami na temat gry.

  1. Dokument Grand Theft Auto VI Mega leak

Równie dobrze może być to jednak tylko zbiór starych przecieków z kilkoma nowościami, więc do zawartych w nim informacji należy podchodzić z dużym dystansem. Rozmiar dokumentu jest tak duży, że nie sposób przytoczyć wszystkich zawartych w nim konkretów, ale z ważniejszych rzeczy warto wspomnieć o tym, że:

  1. budżet gry wynosi 500 mln dolarów;
  2. GTA 6 ma zostać oficjalnie zapowiedziane jesienią tego roku;
  3. premiera planowana jest na końcówkę 2024 r.;
  4. mapa obejmie stan Liberty oraz miasta Vice City, Carcer i Cottonmouth. Z kolei prolog kampanii rozegra się Ameryce Południowej;
  5. w kampanii grywalne będą trzy postacie – dwóch mężczyzn oraz jedna kobieta;
  6. w pierwszym akcie historii wcielimy się w Ricardo, czyli kolumbijskiego agenta specjalnego, który zostanie przemytnikiem w Vice City;
  7. drugi akt skoncentruje się na mężczyźnie imieniem Casey, a jego historia powiązana będzie z Little Jacobem z GTA IV;
  8. z kolei w trzecim akcie wcielimy się w policjantkę Rose, która zakocha się w Ricardo;
  9. w kampanii pojawi się wiele znanych postaci, w tym Niko Belic oraz Gay Tony;
  10. główny wątek fabularny ma wystarczyć na ok. 75 godzin zabawy.

Warto zwrócić uwagę, że wiele elementów, w tym miejsce i czas akcji czy bohaterowie, pokrywa się z przeciekiem sprzed kilku dni.

  1. Rockstar Games – oficjalna strona

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej