Grim Dawn rozszedł się w ponad 500 tys. egzemplarzy
Studio Crate Entertainment pochwaliło się, że jego hack’n’slash Grim Dawn w ciągu czterech miesięcy od debiutu znalazł ponad pół miliona nabywców. Obecnie deweloper pracuje nad nowym trybem zabawy do tej gry (Crucible), w planach ma też duże rozszerzenie i nie tylko.
Ostatnimi czasy na rynku pecetowych hack’n’slashów panuje lekka stagnacja, więc uwaga entuzjastów izometrycznego sieczenia i rąbania, którzy szukają świeżych doznań, zwraca się wciąż ku Grim Dawn – wydanemu pod koniec lutego bieżącego roku dziełu studia Crate Entertainment. Deweloper pochwalił się właśnie, że sprzedaż omawianego tytułu przekroczyła 500 tysięcy egzemplarzy (choć według danych serwisu Steam Spy w jego posiadaniu jest „tylko” 400 tys. graczy z okładem). To bez wątpienia bardzo okazały wynik, ale należy pamiętać, że tak na dobrą sprawę gra jest w sprzedaży znacznie dłużej niż cztery miesiące – jesienią 2013 roku trafiła na Steama w ramach programu Early Access. Tak czy inaczej, gratulujemy sukcesu.
Na szczęście twórcy nie zamierzają spocząć na laurach. Grim Dawn regularnie otrzymuje nową zawartość i poprawki w aktualizacjach. Obecnie Crate Entertainment skupia się na nowym wariancie zabawy o nazwie Crucible, który trafi w ręce graczy przed końcem bieżącego lata (przypuszczalnie będzie to jakiegoś rodzaju tryb survivalowy). Oprócz tego trwają prace nad pełnoprawnym rozszerzeniem, no i deweloper planuje już zupełnie nowy projekt.