Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 października 2005, 11:01

Graficzne udoskonalenie Falcon 4.0: Allied Force

Całkiem niedawno pisaliśmy, iż Allied Force, czyli nowa wersja legendarnego Falcona 4.0 spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem, zarówno przez fanów jak i recenzentów branżowych. Nie dziwi więc dzisiejsza wieść o dodatku do niej. Nosi on tytuł HiTilesAF, a stworzył go w całości Tom Waelti, który rzecz jasna jest jednym z developerów oryginalnej gry.

Całkiem niedawno pisaliśmy, iż Allied Force, czyli nowa wersja legendarnego Falcona 4.0 spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem, zarówno przez fanów jak i recenzentów branżowych. Nie dziwi więc dzisiejsza wieść o dodatku do niej. Nosi on tytuł HiTilesAF, a stworzył go w całości Tom Waelti, który rzecz jasna jest jednym z developerów oryginalnej gry.

Całość nie jest samodzielną inicjatywą, lecz powstała przy pełnym wsparciu producenta Falcon 4.0: Allied Force, tj. firmy Lead Pursuit LLC. Dodatek oferuje fanom tej symulacji nowe, wierne graficzne odtworzenie bałkańskiego i koreańskiego teatru działań militarnych (4x bardziej szczegółowe niż to miało miejsce w oryginale). Teren nad jakim toczymy boje został stworzony przy zastosowaniu ponad 1600 tekstur w wysokiej jakości, bazujących na autentycznych wojskowych zdjęciach lotniczych obu obszarów. Autor zadbał też o to, byśmy widzieli różnice w wyglądzie powierzchni Ziemi w różnych porach roku, latem, jesienią, zimą i wiosną. Dzięki tym zmianom, zwiększa się nasz odbiór szybkości poruszania się samolotu, polepsza się pole widzenia, a także łatwiej orientujemy się w pułapie na jakim lecimy.

Na tym kończy się lista nowości, można zatem spokojnie nazwać HiTilesAF „dużym graficznym, patchem”. Więcej informacji na jego temat znajdziemy tutaj. Na tej stronie możemy też zapłacić za niego 12 dolarów, pobrać i zainstalować (122MB).

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej