W czerwcu dostaniemy lepszą wersję Falcon 4.0
28 czerwca w Stanach Zjednoczonych zadebiutuje gra Falcon 4.0: Allied Force, którą należy traktować jako reedycję opublikowanego w grudniu 1998 roku programu Falcon 4.0. Przeróbką programu pod dzisiejsze standardy zajęła się firma Graphsim Entertainment, a całość została wydana dzięki koncernowi Atari.
28 czerwca w Stanach Zjednoczonych zadebiutuje gra Falcon 4.0: Allied Force, którą należy traktować jako reedycję opublikowanego w grudniu 1998 roku programu Falcon 4.0. Przeróbką programu pod dzisiejsze standardy zajęła się firma Graphsim Entertainment, a całość została wydana dzięki koncernowi Atari.
Jeśli chodzi o zasadniczą rozgrywkę, w Falcon 4.0: Allied Force znajdziemy trzy, różniące się pomiędzy sobą wersje myśliwców F-16, bogaty wybór misji w Korei i na Bałkanach (autorzy przygotowali osiemnaście kampanii dla tego ostatniego scenariusza), najpopularniejsze środki zagłady, które można „podpiąć” pod naszą maszynę, a także różne smaczki towarzyszące zabawie, np. realistyczne komunikaty kierowane do kabiny pilota drogą radiową.
W Falcon 4.0: Allied Force zobaczymy nie tylko nowy silnik graficzny, pozwalający np. na uzyskanie wysokich rozdzielczości, ale także poprawioną inteligencję komputerowego przeciwnika, wykazującego lepsze opanowanie wrogich maszyn podczas lotu. Gracze, którym nie wystarcza strzelanie do przygotowanego przez programistów firmy Graphsim Entertainment celu, mogą również zmierzyć się z rywalem z krwi i kości, a to wszystko dzięki usprawnionemu trybowi multiplayer, z nowatorskim i łatwym w użyciu interfejsem.
Więcej informacji na temat Falcon 4.0: Allied Force znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.