Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 lipca 2005, 07:07

Falcon 4.0: Allied Force od września dostępny również w Europie

Nowa, odświeżona wersja popularnej gry Falcon 4.0 trafi do sprzedaży w Wielkiej Brytanii, o czym poinformowała wczoraj firma Lead Pursuit LLC. Program pojawi się w tamtejszych sklepach już 16 września. Przypomnijmy, że w Stanach Zjednoczonych produkt ten można kupić od 28 czerwca bieżącego roku.

Nowa, odświeżona wersja popularnej gry Falcon 4.0 trafi do sprzedaży w Wielkiej Brytanii, o czym poinformowała wczoraj firma Lead Pursuit LLC. Program pojawi się w tamtejszych sklepach już 16 września. Przypomnijmy, że w Stanach Zjednoczonych produkt ten można kupić od 28 czerwca bieżącego roku.

Falcon 4.0: Allied Force od września dostępny również w Europie - ilustracja #1

Falcon 4.0: Allied Force to realistyczny symulator samolotu F-16 Falcon, będąca reedycją gry Falcon 4.0 (opublikowanej w grudniu 1998 roku i cieszącej się sporą, jak na ten gatunek popularnością – w sumie rozeszła się ona w nakładzie przekraczającym 900 tysięcy kopii). Przeróbką programu pod dzisiejsze standardy zajęła się firma Graphsim Entertainment, a całość została wydana na amerykańskim rynku dzięki koncernowi Atari.

Falcon 4.0: Allied Force od września dostępny również w Europie - ilustracja #2

Jeśli chodzi o zasadniczą rozgrywkę, w Falcon 4.0: Allied Force znajdziemy trzy, różniące się pomiędzy sobą wersje myśliwców F-16, bogaty wybór misji w Korei i na Bałkanach (autorzy przygotowali osiemnaście kampanii dla tego ostatniego scenariusza), najpopularniejsze środki zagłady, które można „podpiąć” pod naszą maszynę, a także różne smaczki towarzyszące zabawie, np. realistyczne komunikaty kierowane do kabiny pilota drogą radiową.

Więcej informacji na temat Falcon 4.0: Allied Force znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej