Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 11 lutego 2009, 14:00

autor: Filip Grabski

Gra Roku 2008: Najlepszy tryb sieciowy – kategoria dodatkowa

Już po raz trzeci zapraszamy Was do udziału w naszym plebiscycie – początek głosowania już 16 lutego. Tym razem Grę Roku 2008 będziecie wybierać spośród 50 najważniejszych i najpopularniejszych tytułów wydanych w naszym kraju w minionym roku.

Już po raz trzeci zapraszamy Was do udziału w naszym plebiscycie – początek głosowania już 16 lutego. Tym razem Grę Roku 2008 będziecie wybierać spośród 50 najważniejszych i najpopularniejszych tytułów wydanych w naszym kraju w minionym roku.

Zanim jednak ogłosimy nominowaną pięćdziesiątkę, prezentujemy gry nominowane w kategoriach dodatkowych:

Prezentujemy piątą dodatkową kategorię: Najlepszy tryb sieciowy. Rywalizowanie lub współpracowanie z żywym graczem zawsze jest ciekawsze, niż granie ze sztuczną inteligencją, dlatego też chcemy zaprezentować Wam gry z najlepszym naszym zdaniem trybem sieciowym. Wieczorem poznacie nominowanych w kategorii Najlepsza polonizacja.

Battlefield: Bad Company

Mnóstwo pojazdów, chaos bitewnej zawieruchy i nie pozwalające się nudzić tryby gry tworzą jeden z najlepszych sieciowych shooterów na konsole.

Gra Roku 2008: Najlepszy tryb sieciowy – kategoria dodatkowa - ilustracja #1

Burnout Paradise

Jeszcze nigdy czołowe zderzanie się z kolegami, czy też niszczenie billboardów podczas szaleńczej gonitwy po mieście nie sprawiały tyle przyjemności.

Gra Roku 2008: Najlepszy tryb sieciowy – kategoria dodatkowa - ilustracja #2

Call of Duty: World at War

Wzorzec z doskonałego Modern Warfare wzbogacony o możliwość korzystania z pojazdów tworzą wciągający tryb dla wielu graczy.

Gra Roku 2008: Najlepszy tryb sieciowy – kategoria dodatkowa - ilustracja #3

FIFA 09

Mówcie co chcecie, ale mało rzeczy emocjonuje w ten sposób, co rozegrany w tej grze międzykontynentalny pojedynek najlepszych drużyn świata.

Gra Roku 2008: Najlepszy tryb sieciowy – kategoria dodatkowa - ilustracja #4

Gears of War 2

Każdy, kto razem z kompanami przetrwał nawałnicę Locustów w trybie Hordy doskonale wie, że Gearsy mają rewelacyjny tryb sieciowy.

Gra Roku 2008: Najlepszy tryb sieciowy – kategoria dodatkowa - ilustracja #5

GTA IV

Popularna wśród rozrywkowych ludzi zabawa pt. „wypad z kumplami na miasto” daje w tej grze chyba więcej frajdy, niż w rzeczywistości.

Gra Roku 2008: Najlepszy tryb sieciowy – kategoria dodatkowa - ilustracja #6

Left 4 Dead

Kto by pomyślał, że wcielanie się w cuchnącego zombiaka może dać tyle frajdy - Left 4 Dead to kwintesencja kooperacji!

Gra Roku 2008: Najlepszy tryb sieciowy – kategoria dodatkowa - ilustracja #7

Resistance 2

Świetnie wyważone klasy w sieciowej grze typu co-op w połączeniu z ciekawymi mapami tworzą kawał porządnego multiplayera.

Gra Roku 2008: Najlepszy tryb sieciowy – kategoria dodatkowa - ilustracja #8

Najlepszy tryb sieciowy w roku 2007 miał, według Was, Call of Duty 4: Modern Warfare.

Już od 16 lutego każdy z Was będzie mógł wziąć udział w plebiscycie Gra Roku 2008. Celem plebiscytu jest wyłonienie poprzez głosowanie czytelników jednej najlepszej, najciekawszej, najpopularniejszej gry komputerowej lub konsolowej oraz uhonorowanie wyróżniających się tytułów w wybranych kategoriach.

Gra Roku 2008: Najlepszy tryb sieciowy – kategoria dodatkowa - ilustracja #9
Główną nagrodą jest Komputer Marzeń Gracza.

Wśród głosujących rozlosowany zostanie wspaniały Komputer Marzeń Gracza.

Sponsorami akcji Gra Roku 2008 są firmy: Electronic Arts Polska – wydawca gry Burnout Paradise The Ultimate Box oraz Microsoft Hardware – producent linii SideWinder.

Gra Roku 2008: Najlepszy tryb sieciowy – kategoria dodatkowa - ilustracja #10

Patronat prasowy nad plebiscytem Gra Roku 2008 objęła gazeta codzienna DZIENNIK Polska Europa Świat.

Gra Roku 2008: Najlepszy tryb sieciowy – kategoria dodatkowa - ilustracja #11

Więcej informacji znajdziecie na stronie: https://graroku.gry-online.pl/

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej