autor: Artur Nowak
Główny projektant Bioshocka pracuje nad „szalenie ambitnym” tytułem
Ken Levine, człowiek odpowiedzialny za wielki sukces jaki odniósł Bioshock, wspomniał w wywiadzie dla serwisu videogaming247 o swym nowym, ambitnym projekcie. Wydawać by się mogło, że chodzi tutaj o drugą część przygód w podwodnym mieście Rapture, jednak jak sam stwierdził, ma w planach coś „bardziej szalonego”, przy czym niestety nie zdradza co ma na myśli. Wiemy natomiast, że prace nad grą faktycznie ruszyły i zespół developerów tworzy pierwsze elementy projektu.
Ken Levine, człowiek odpowiedzialny za wielki sukces jaki odniósł Bioshock, wspomniał w wywiadzie dla serwisu videogaming247 o swym nowym, ambitnym projekcie. Wydawać by się mogło, że chodzi tutaj o drugą część przygód w podwodnym mieście Rapture, jednak jak sam stwierdził, ma w planach coś „bardziej szalonego ”, przy czym niestety nie zdradza co ma na myśli. Wiemy natomiast, że prace nad grą faktycznie ruszyły i zespół developerów tworzy pierwsze elementy projektu.
Bioshock jest dla niego ważnym przedsięwzięciem, czego nie ukrywa i na pewno duchowo będzie opiekował się dalszymi losami sequela, choć koncentruje się głównie nad nową produkcją. Stąd też za tworzenie Bioshocka 2 odpowiedzialni są ludzie z 2K Marin. Kolejny tytuł Levine’a owiany jest tajemnicą i nie wygląda na to, aby sytuacja ta miała się szybko zmienić. Gra w założeniach ma wywrzeć równie wielkie emocje na graczach, jak pierwsza część Bioshocka, przy czym okazać się czymś znacznie oryginalniejszym.
Od pewnego czasu krążą plotki, że 2K Boston i 2K Australia (dawne Irrational Games) tworzą kontynuację stworzonej przez firmę Microprose serii gier strategicznych - X-COM. Czy ma to jakiś związek z projektem o jakim wspomina Ken Levine. Nie wiemy.Być może czegoś więcej dowiemy się na targach Games Convention, rozpoczynających się już za trzy tygodnie.