Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 lipca 2020, 18:14

Ghost of Tsushima - patch 1.05 dodaje nowe poziomy trudności

Studio Sucker Punch udostępni dziś patch 1.05 dla gry Ghost of Tsushima. Łatka dodaje nowy, bardziej wymagający poziom trudności, ale wprowadza też tryb ułatwiający walkę.

Ghost of Tsushima - patch 1.05 dodaje nowe poziomy trudności - ilustracja #1
Nowy patch pozwala utrudnić lub uprościć walkę.

Ghost of Tsushima to niewątpliwie wielki sukces, ale część graczy zdążyła już znudzić się produkcją. Spragnionym nowych wyzwań wychodzi naprzeciw studio Sucker Punch. Dziś twórcy udostępnią aktualizację gry o numerze 1.05. Wraz z łatką otrzymaliśmy nowy poziom trudności: Zabójczy (Lethal). Zgodnie z nazwą znacząco zwiększa on potencjał bojowy broni, tak dzierżonej przez wrogów, jak i używanej przez postać gracza. Przeciwnicy są też bardziej agresywni i szybciej reagują na obecność bohatera. Dodatkowym utrudnieniem jest skrócenie czasu, w którym możemy skutecznie wykonać unik lub parowanie.

Dla równowagi Sucker Punch przygotowało też specjalny tryb obniżający intensywność walki. W praktyce sprowadza się to m.in. do ograniczenia kombinacji ciosów wrogów, umożliwienia blokowania de facto wszystkich ataków oraz wydłużeniu czasu potrzebnego na wykrycie bohatera przez przeciwników. Poza tym w grze pojawiły się dodatkowe opcje tekstowe (np. większa czcionka), a twórcy usunęli garść niewymienionych błędów.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej