Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 marca 2005, 08:25

Garść szczegółów na temat Call of Duty 2

W kwietniowym numerze renomowanego periodyku o nazwie PC Gamer, ukazała się obszerna zapowiedź drugiej odsłony Call of Duty. Sequel obsypanej nagrodami produkcji firmy Infinity Ward przedstawia się niezwykle interesująco, o czym najlepiej świadczą ujawnione fakty.

W kwietniowym numerze renomowanego periodyku o nazwie PC Gamer, ukazała się obszerna zapowiedź drugiej odsłony Call of Duty. Sequel obsypanej nagrodami produkcji firmy Infinity Ward przedstawia się niezwykle interesująco, o czym najlepiej świadczą ujawnione fakty. Przedstawiamy je w telegraficznym skrócie:

  • Call of Duty 2 używa nowego silnika, który umożliwia korzystanie z wszystkich dobrodziejstw nowoczesnych kart graficznych.
  • W grze zawarto mniej skryptów, dzięki czemu rozgrywka stała się bardziej nieliniowa. Co prawda trudno mówić tu o Grand Theft Auto w realiach II wojny światowej, ale w porównaniu z pierwowzorem został wykonany duży krok w kierunku swobody.
  • Program będzie zawierać trzy kampanie (Brytyjska, Amerykańska, Rosyjska), ale gracz będzie mieć do nich swobodny dostęp. W pierwowzorze musieliśmy rozgrywać je po kolei. Zasugerowano również możliwość uczestniczenia w kampanii Niemieckiej, ale w chwili obecnej nie jest to informacja pewna. Mapy będą zdecydowanie większe niż w pierwszej części gry.
  • Akcja gry rozgrywać się będzie m.in. w Normandii, pod Stalingradem, a także w Północnej Afryce. W Call of Duty 2 na pewno pojawią się scenariusze traktujące o lądowaniu w Normandii.
  • Zwiększona została inteligencja pozostałych członków oddziału.
  • Jeszcze lepsza, ciekawsza i zdecydowanie bardziej wzruszająca fabuła niż w pierwowzorze.
Garść szczegółów na temat Call of Duty 2 - ilustracja #1
Garść szczegółów na temat Call of Duty 2 - ilustracja #2
Garść szczegółów na temat Call of Duty 2 - ilustracja #3
Garść szczegółów na temat Call of Duty 2 - ilustracja #4

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej