Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 maja 2009, 10:11

autor: Filip Grabski

Fuel - wymagania sprzętowe, Games for Windows LIVE i SecuROM

Dzięki informacjom zamieszczonym na oficjalnej stronie Codemasters wiemy już, jakiej maszyny będziemy potrzebować, by cieszyć się zapiaszczonymi i zardzewiałymi wozami mknącymi w objęcia trąby powietrznej. Innymi słowy – znamy wymagania sprzętowe dla gry Fuel.

Dzięki informacjom zamieszczonym na oficjalnej stronie Codemasters wiemy już, jakiej maszyny będziemy potrzebować, by cieszyć się zapiaszczonymi i zardzewiałymi wozami mknącymi w objęcia trąby powietrznej. Innymi słowy – znamy wymagania sprzętowe dla gry Fuel.

Na samym wstępie trzeba zaznaczyć, że wygląda na to, iż Fuel będzie zaskakująco łagodną grą dla naszych komputerów.

Wymagania minimalne:

  1. Pentium D @ 3.0GHz lub odpowiednik w postaci Athlona 64 X2
  2. 1GB RAM
  3. Karta graficzna: GeForce 7800 / Radeon X1800 z 256 MB pamięci
  4. 6 GB miejsca na dysku twardym

Wymagania rekomendowane:

  1. Core 2 Duo @ 2.4Ghz lub Athlon 64 X2 4200+
  2. 1.5GB RAM
  3. Karta graficzna: GeForce 8800 lub ATI Radeon HD 38XX z min. 512 MB pamięci
  4. 7 GB miejsca na dysku twardym

Z dodatkowych informacji obecnych na stronie Codemasters, należy zwrócić uwagę na konieczność aktywowania gry przez Internet, płyta będzie musiała pozostać w napędzie na czas zabawy (ale nie ma limitu instalacji), a dodatkowo na komputerze znajdą się: zabezpieczenie SecuROM oraz aplikacja Games for Windows – LIVE (wymagana do gry on-line). Czy identyczne restrykcje (szczególnie w kwestii aktywacji i DRM) będą obecne w polskiej wersji gry – tego nie wiemy.

Premiera tej bardzo ciekawie zapowiadającej się gry wyścigowej została ustalona przez twórców na koniec maja. Tytuł pojawi się na PC, PlayStation 3 i Xboksie 360, a wszystkich zainteresowanych odsyłamy do naszej zapowiedzi.

Fuel - wymagania sprzętowe, Games for Windows LIVE i SecuROM - ilustracja #1
Wizualizacja rekomendowanych wymagań sprzętowych.

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej