autor: Bartosz Świątek
Fortnite otrzymało łatkę 3.2
Rozwijana przez studio Epic Games strzelanka Fortnite doczekała się kolejnej aktualizacji. Patch oznaczony jest numerem 3.2 i wprowadza szereg usprawnień oraz nowości - zarówno do Battle Royale, jak i do trybu Ratowania świata.
Ciesząca się olbrzymią popularnością strzelanka Fortnite od legendarnej firmy Epic Games (odpowiedzialnej m.in. za serie Gears of War oraz Unreal Tournament) otrzymała właśnie kolejną aktualizację, oznaczoną numerem 3.2. Łatka naprawia sporo błędów i dodaje kilka nowych rzeczy do obydwu trybów gry: Ratowania Świata oraz Battle Royale.
Battle Royale
Największą nowością w popularnym, przypominającym hitowe Playerunknown’s Battlegrounds module PvP Battle Royale jest kolejny tryb gry, który będzie dostępny wyłącznie przez jakiś czas. W rywalizacji o tzw. Królewskie Zwycięstwo może wziąć udział aż pięć drużyn liczących po 20 graczy (każda z nich składa się z pięciu czteroosobowych oddziałów). Poniżej krótki zwiastun.
Drugim dodatkiem przewidzianym w łatce 3.2.0 dla Fortnite: Battle Royale jest klimatyczna skórka motocyklisty.
Ratowanie Świata
W kampanii Ratowania Świata otrzymujemy dostęp do nowego bohatera: Wukonga. Jest to mityczna wersja obecnego już w Fortnite Żołnierza-Berserkera, która trafia do gry w związku z obchodami Księżycowego Nowego Roku. Wukonga możemy kupić w sklepie okresowym.
Deweloperzy zdecydowali się również na nagrodzenie olbrzymiego wysiłku, który gracze wkładają w budowanie wielkich torów deskorolkowych na mapach. Do gry trafia w związku z tym nowa pułapka naziemna – przyspieszacz deskorolek. Przejechanie przez miejsce, w którym się znajduje, skutkuje tymczasowym, potężnym wzrostem prędkości poruszania się, który dosłownie wystrzeliwuje naszego bohatera w powietrze. Dzięki temu możliwe powinno być tworzenie jeszcze ciekawszych i bardziej pomysłowych kreacji.
Ogólne poprawki i usprawnienia
Gra Epic Games doczekała się także licznych usprawnień i poprawek błędów. Dla przykładu, wymuszenie śmiertelnego upadku poprzez rzucenie granatu impulsowego lub zniszczenie podłogi (lub podstawy budowli) pod nogami wroga od teraz będzie zaliczane jako zgon wywołany przez gracza, zaś osoby korzystające z trybu 60 kl/s będą już mogły skakać równie wysoko, jak te grające w 30 klatkach na sekundę. Wyeliminowano również problemy z celnością sztucerów, a także kłopoty z niektórymi polami w ekwipunku. Z pełną listą poprawek możecie się zapoznać klikając w poniższy link.
Przypominamy, że Fortnite zadebiutowało we wczesnym dostępie 25 lipca zeszłego roku, w wydaniach na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One. Gra jest dostępna w języku polskim. Data premiery pełnej wersji nie jest na razie znana.
- Oceniamy wczesny dostęp Fortnite – z małej chmury duże zombie
- Fortnite – informacje o aktualizacji 3.2